Plan de aprovisionamiento y distribución para una empresa de moda

Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32150Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Plan de aprovisionamiento y distribución para una empresa de modaTítulo(s) alternativo(s)
Plan de aprovisionamento e distribución para unha empresa de modaProcurement and distribution plan for a fashion business
Autor(es)
Director(es)
Crespo Pereira, DiegoData
2022Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Humanidades e DocumentaciónDescrición
Traballo fin de grao (UDC.FHD). Xestión Industrial da Moda. Curso 2021/2022Resumo
[Resumen] La gestión de la cadena de suministro es un aspecto de gran importancia para cualquier empresa,
siendo una fuente de ventaja competitiva y encontrándose en constante innovación ante los cambios
de la industria. Sin embargo, para poder estudiarla más en detalle y conocer los últimos avances en
este ámbito, resulta conveniente tener una primera aproximación mediante el análisis de la cadena
de suministro tradicional.
Para adquirir una base de conocimiento de forma práctica, el presente trabajo de fin de grado plantea
el diseño de la cadena de suministro de una nueva empresa de moda, desarrollando cada uno de sus
puntos para conocer mejor cómo es el proceso de manera interna. Como parte de los objetivos
específicos se encuentran la propuesta de un nuevo negocio, la búsqueda y selección de proveedores
de acuerdo a las necesidades de la compañía y una estimación de la demanda y una planificación que
permita desarrollar las tareas de distribución de la forma más eficiente posible.
En cuanto a la metodología, para la selección de los proveedores, se hace de forma previa a la
búsqueda de estos una definición de criterios bajo los que evaluarlos y seleccionar a uno de ellos en
concordancia con las preferencias de la compañía. Para la obtención de la demanda, se toma como
referencia a otra empresa española de tamaño similar mediante la consulta de sus ingresos en el SABI
(Sistema de Análisis de Balances Ibéricos) y el precio promedio de sus productos. Por último, se
proponen una serie de escenarios con distintas frecuencias de distribución a fin de determinar qué
estrategia puede resultar más eficiente.
El resultado de esto es una empresa de moda con venta online a países de la Unión Europea y
distribución física a una serie de tiendas ubicadas en España, Portugal, Francia e Italia. La planificación
está diseñada para dos temporadas y la estrategia de distribución está basada en una frecuencia de
envío de dos semanas, siendo esta frecuencia de envío la más conveniente desde una perspectiva de
equilibrio entre los costes de transporte y la flexibilidad ante la demanda.
La realización de este trabajo demuestra la verdadera complejidad que presenta la cadena de
suministro; de hecho, algunas de las fases tratadas solo han sido vistas de forma general, y el
desarrollo más específico de estos sería suficiente para llevar a cabo otros trabajos. En cualquier caso,
esto solo resalta la importancia estratégica que el diseño de una correcta cadena de suministro implica
para la empresa. [Resumo] A xestión da cadea de subministración é un aspecto de gran importancia para calquera empresa,
sendo unha fonte de ventaxa competitiva e atopándose en constante innovación ante os cambios da
industria. Non obstante, para poder estudala máis en detalle e coñecer os últimos avances neste
ámbito, resulta conveniente ter una primeira aproximación mediante o análise da cadea de
aprovisionamento tradicional.
Para adquirir unha base de coñecemento de forma práctica, o presente traballo de fin de grao expón
o deseño da cadea de subministración dunha nova empresa de moda, desenvolvendo cada un dos
seus puntos para coñecer mellor como é o proceso de maneira interna. Como parte dos obxectivos
específicos atópanse a proposta dun novo negocio, a procura e selección de provedores de acordo ás
necesidades da compañía e unha estimación da demanda e unha planificación que permita
desenvolver as tarefas de distribución da forma máis eficiente posible.
En canto á metodoloxía, para a selección dos provedores, faise de forma previa á procura destes unha
definición de criterios baixo os que avalialos e seleccionar a un deles en concordancia coas
preferencias da compañía. Para a obtención da demanda, tómase como referencia a outra empresa
española de tamaño similar mediante a consulta dos seus ingresos no SABI (Sistema de Análise de
Balances Ibéricos) e o prezo media dos seus produtos. Por último, propóñense unha serie de
escenarios con distintas frecuencias de distribución a fin de determinar que estratexia pode resultar
máis eficiente.
O resultado disto é unha empresa de moda con venda en liña a países da Unión Europea e distribución
física a unha serie de tendas situadas en España, Portugal, Francia e Italia. A planificación está
deseñada para dúas tempadas e a estratexia de distribución está baseada nunha frecuencia de envío
de dúas semanas, sendo esta frecuencia a máis conveniente desde unha perspectiva de equilibrio
entre os custos de transporte e a flexibilidade #ante a demanda.
A realización deste traballo demostra a verdadeira complexidade que presenta a cadea de
subministración; de feito, algunhas das fases tratadas só foron vistas de forma xeral, e o
desenvolvemento máis específico destes sería suficiente para levar a cabo outros traballos. En
calquera caso, isto só resalta a importancia estratéxica que o deseño dunha correcta cadea de
subministración implica para a empresa. [Abstract] Supply chain management is an aspect of great importance for any company, as a source of
competitive advantage and being in constant innovation in the face of changes in the industry.
However, in order to be able to study it in more detail and learn about the latest advances in this field,
it is convenient to have a first approach by analysing the traditional supply chain.
In order to acquire a knowledge base in a practical way, this final degree project proposes the design
of the supply chain of a new fashion company, developing each of its points in order to better
understand the process internally. As part of the specific objectives are the proposal of a new business,
the search and selection of suppliers according to the needs of the company and an estimation of the
demand and a planning that allows to develop the distribution tasks in the most efficient way possible.
With regards to the methodology, for the selection of suppliers, prior to its search, a definition is made
of criteria under which to evaluate them and select one of them in accordance with the company's
preferences. In order to obtain the demand, another Spanish company of similar size is taken as a
reference by consulting its income in the SABI (Iberian Balance Sheet Analysis System) and the average
price of its products. Finally, a series of scenarios with different distribution frequencies are proposed
in order to determine which strategy may be more efficient.
The result of this is a fashion company with online sales to EU countries and physical distribution to a
number of shops located in Spain, Portugal, France and Italy. The planning is designed for two seasons
and the distribution strategy is based on a two-week delivery frequency, this frequency being the most
convenient from the perspective of keeping a balance between transport costs and flexibility in the
face of demand.
The development of this project demonstrates the true complexity of the supply chain; in fact, some
of the phases discussed have only been seen in a general way, and the more specific development of
these would be enough for further work to be carried out. In any case, this only highlights the strategic
importance that the design of a correct supply chain implies for the company.
Palabras chave
Cadena de suministro
Aprovisionamiento
Distribución
Proveedores
Aprovisionamiento
Distribución
Proveedores
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reprodución, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En ningún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estes dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido. Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su reproducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido.