Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Escola Técnica Superior de Enxeñaría de Camiños, Canais e Portos
  • Traballos académicos (ETSECCP)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Escola Técnica Superior de Enxeñaría de Camiños, Canais e Portos
  • Traballos académicos (ETSECCP)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Paso inferior bajo la vía del tren en Parga (Lugo)

Thumbnail
Ver/abrir
2022_10_TECIC_Rivera_Lopez_Maria_Memoria.pdf - Memoria (69.17Mb)
2022_10_TECIC_Rivera_Lopez_Maria_Planos.pdf - Planos (20.45Mb)
2022_10_TECIC_Rivera_Lopez_Maria_PPT.pdf - Pliego (2.144Mb)
2022_10_TECIC_Rivera_Lopez_Maria_Presupuesto.pdf - Presupuesto (3.064Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32015
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido
Coleccións
  • Traballos académicos (ETSECCP) [669]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Paso inferior bajo la vía del tren en Parga (Lugo)
Título(s) alternativo(s)
Underpass below the train track in Parga (Lugo)
Autor(es)
Rivera López, María
Data
2022
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Enxeñeiros de Camiños, Canais e Portos
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.ETSECCP). Tecnoloxía da Enxeñaría Civil. Curso 2022/2023
Resumo
[Resumen:] El motivo de este proyecto se debe a la inexistencia de un paso peatonal seguro en este pueblo. Parga está atravesada por la línea de ferrocarril A Coruña-León y cuenta con tres pasos a nivel, dos de ellos enfocados al tráfico de vehículos y otro peatonal que no posee ninguna medida de seguridad. Ya se han producido múltiples accidentes al cruzar estos pasos a nivel, por lo que se propone construir una alternativa útil, segura y que se adecue al entorno. Tras un estudio minucioso de la zona y de sus necesidades se opta por un paso inferior peatonal cerca de la estación de ferrocarril, que se ubica en el centro del pueblo y donde más transeúntes cruzan las vías del tren. Se barajan varios tipos de construcción para el paso inferior y finalmente se escoge el cajón hincado. Este método es posible porque se dispone de suficiente superficie para excavar y fabricar el cajón fuera del hueco y posteriormente empujarlo dentro. Destacar que es el óptimo pues permite la circulación del tren en todo momento gracias al apeo de la vía. Con esta solución se busca que los peatones tengan a su alcance esta opción cómoda y segura que invita a su tránsito por la gran luminosidad que posee.
Palabras chave
Estruturas
Estructuras
Túneles
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido
 
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
 

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións