Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorSalceda, Hermes
dc.contributor.advisorSánchez-Palomino, María-Dolores
dc.contributor.advisorSánchez-Palomino, María-Dolores (Titora)
dc.contributor.authorCastro Lorenzo, Carla
dc.date.accessioned2022-11-07T17:06:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/31974
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Estudos Lingüísticos. 5019V01es_ES
dc.description.abstract[Résumé] Ce travail cherche à être une contribution à l’enseignement du FOS (français sur objectifs spécifiques) à travers une analyse du contexte linguistique des ingénieurs apprenant le français dans le secteur professionnel de l’automobile. En étudiant les spécificités de ce public, cette thèse se propose de déterminer s’il existe un cadre commun au niveau des besoins et des attentes des élèves reliés à ce domaine professionnel. On partira dans un premier temps de la mise en évidence du statut du FOS par rapport au FLE (français langue étrangère) pour arriver ensuite à une étude approfondie sur le terrain du contexte d’enseignement, du profil et des besoins langagiers et d’apprentissage des ingénieurs apprenant le français dans trois importantes entreprises du secteur en Galice. Enfin, on analysera trois méthodes représentatives de français professionnel présentes sur le marché afin d’évaluer leur utilité avec notre public.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Este traballo pretende ser unha contribución ao ensino do FOS (francés con fins específicos) a través dunha análise do contexto lingüístico dos enxeñeiros que estudan francés no sector do automóbil. Mediante o estudo das particularidades deste público, esta tese tentará determinar se existe un marco común no relativo ás necesidades e expectativas dos alumnos deste campo profesional. Nun primeiro momento definiremos o estatus do FOS en relación co do FLE (francés lingua estranxeira) para estudar a continuación o contexto de ensino, así como o perfil e as necesidades lingüísticas e de aprendizaxe dos enxeñeiros que estudan francés en tres importantes empresas do sector en Galiza. Para concluír, analizaremos tres manuais representativos de francés profesional presentes no mercado para avaliar a súa utilidade co noso público.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This study seeks to contribute to the teaching of French for Specific Purposes (FSP) in the automotive sector through the analysis of the linguistic context of automotive engineers. In analysing the specificities of this public, this dissertation proposes to determine if there is a standard for needs and wants of students in this field. Initially, we will highlight the status of FSP as compared to French as a Foreign Language. Secondly, we will study the learning environment, the profile and the linguistic and learning needs of engineers studying French in three important automotive companies. Finally, a survey about three representative professional French books will be carried out for the purpose of assessing their usefulness with our public.es_ES
dc.language.isofraes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectFrancés (Lengua)es_ES
dc.subjectFrancés con fines específicoses_ES
dc.subjectFrancés técnicoes_ES
dc.subjectFrancés con fins específicos
dc.titleDe l’analyse des besoins des ingénieurs de l’industrie automobile en Galice à l’analyse des dispositifs didactiques mis à leur dispositiones_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.date.embargoEndDate2023-03-29es_ES
dc.date.embargoLift2023-03-29


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem