Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorDíaz de la Rosa, Angélica
dc.contributor.authorHossini, Mohammed
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinases_ES
dc.date.accessioned2022-10-19T17:14:58Z
dc.date.available2022-10-19T17:14:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/31842
dc.description.abstract[Resumen] El reciclaje, en principio, es la fase final de la vida de todo buque. A pesar de ello, es una etapa que en la industria ha sido siempre eclipsada por la construcción y la navegación. En este trabajo de fin de grado, se expone, en un primer momento, la importancia del reciclaje como concepto general, resaltando su impacto sobre el medio ambiento. Se hace también una introducción a la industria del transporte marítimo y las acciones de la Organización Marítima Internacional por disminuir la huella de carbono y proteger mejor los ecosistemas. A continuación, se presentan datos y gráficas que demuestran la importancia del reciclaje de los buques desde un punto de vista económico, indicando también los factores que llevan a un propietario a tomar la decisión de desguazar, como son el mantenimiento de clase o el precio del acero. Se hará también una referencia a la economía circular como sistema a estudiar para su aplicación futura. Seguidamente, se analiza de manera extensa la legislación actual aplicable (el Convenio de Basilea y el Reglamento 1257/2013 de la Unión Europea), a la vez que se exponen los vacíos legales que aprovechan los propietarios para desguazar sus buques en las costas del Sur de Asia. Esta zona geográfica es a su vez analizada, presentando los países que dominan este negocio y la situación precaria de sus trabajadores. Finalmente, se comentan ciertos aspectos técnicos y de seguridad implicados en esta actividad y se hace referencia al Convenio de Hong Kong como normativa proyectada.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Recycling, in theory, is the final phase of a ship’s life cycle. Despite this, it is a stage that has always been overshadowed by construction and navigation. In this end project, the importance of recycling as a concept is exposed in first instance, highlighting its impact on the environment. An introduction is also made about the shipping industry and the actions taken by the International Maritime Organization to reduce its carbon footprint and protect the ecosystems in a better way. Next, data and graphs are presented to demonstrate the importance of ship’s recycling from an economic standpoint, also indicating the factors that lead a shipowner to dismantle it, such as class maintenance or steel prices. A short reference will also be made in regard to the circular economy as a system to be studied for future applications. After that, the current legislation (Basel Convention and Regulation 1257/2013 of the European Union) will be extensively analyzed, exposing the legal loopholes that owners take advantage of to scrap their ships on the coasts of South Asia. This region is also analyzed, presenting the countries that dominate this business and the precarity that their workers suffer. Finally, certain technical and safety aspects involved in this activity are discussed and a reference is made to the Hong Kong Convention as future regulation.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A reciclaxe, en principio, é a fase final da vida de todo buque. A pesar diso, é unha etapa que na industria foi sempre eclipsada pola construción e a navegación. Neste Traballo de Fin de Grao, exponse, nun primeiro momento, a importancia da reciclaxe como concepto xeral, resaltando o seu impacto sobre o medio ambiente. Faise tamén unha introdución á industria do transporte marítimo e as accións da Organización Marítima Internacional por diminuír a pegada de carbono e protexer mellor os ecosistemas. A continuación, preséntanse datos e gráficas que demostran a importancia da reciclaxe dos buques desde un punto de vista económico, indicando tamén os factores que levan a un propietario para tomar a decisión de despezar, como son o mantemento de clase ou o prezo do aceiro. Farase tamén unha referencia á economía circular como sistema a estudar para a súa aplicación futura. Seguidamente, analízase de xeito extenso a lexislación actual aplicable (o Convenio de Basilea e o Regulamento 1257/2013 da Unión Europea), á vez que se expoñen os baleiros legais que aproveitan os propietarios para despezar os seus buques nas costas do Sur de Asia. Esta zona xeográfica é á súa vez analizada, presentando os países que dominan este negocio e a situación precaria dos seus traballadores. Finalmente, coméntanse certos aspectos técnicos e de seguridade implicados nesta actividade e faise referencia ao Convenio de Hong Kong como normativa proxectada.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectBuqueses_ES
dc.subjectReciclajees_ES
dc.subjectAnálisis del Ciclo de Vidaes_ES
dc.titleReciclaje de buqueses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ETSNEM). Náutica e transporte marítimo. Curso 2022/2023es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem