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dc.contributor.advisorEscudero Carranza, Valentín
dc.contributor.authorGestal Trigo, Soraya
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Enfermaría e Podoloxíaes_ES
dc.date.accessioned2022-04-13T10:53:56Z
dc.date.available2022-04-13T10:53:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/30457
dc.description.abstract[Resumo] O proceso de converterse en nai está contemplado como un dos máis bonitos na vida, algo moi común pero que aínda así, trae grandes dúbidas e aumento do estrés na vida diaria dos pais. O persoal sanitario forma parte neste proceso de cara á maternidade xa que estamos presentes en todo o embarazo, formamos parte no momento do parto e tamén do puerperio, o que provoca que, cando os pais teñan dúbidas ou medos se dirixan a nós. O continuo contacto alimenta a interacción entre persoas, o que nos leva á comunicación, se esta contén un feedback positivo favorecerá o interese dos pacientes para preguntarnos máis dúbidas e así conseguiremos un fluxo de boa información que mellorará moito a satisfacción dos pais. Pero aínda así, sabendo isto, a relación da comunicación entre pacientes e profesionais segue sendo considerada insuficiente e mellorable nalgúns aspectos. OBXECTIVO O obxectivo principal deste proxecto é coñecer desde unha metodoloxía cualitativa de carácter descritivo que influencia, positiva ou negativa, ten a comunicación enfermeira na satisfacción co embarazo e puerperio. METODOLOXÍA O paradigma escollido é a investigación con enfoque e perspectiva cualitativa. Paradigma fenomenolóxico descritivo e simbólico. Recollerase información, un mes despois da súa alta, a través de entrevistas en profundidade ás pacientes que estiveran na planta de puerperio do Hospital Materno-Infantil Teresa Herrera de A Coruña. RESULTADOS ESPERADOS Os resultados que podemos esperar son a creación de protocolos, guías ou cursos de formación para mellorar as capacidades comunicativas do persoal sanitario para crear un ambiente de satisfacción cada vez maior. Dar visibilidade á importancia da comunicación en todo o proceso de embarazo, parto e puerperio por parte da enfermaría cara as pacientes.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The process of becoming a mother is considered one of the most beautiful in life, something very common but still brings great doubts and an increase in stress in the parents' daily life. Healthcare personnel are part of this process with regard to motherhood since we are present throughout the pregnancy, we are part of the moment of delivery and also of the puerperium, which means that, when parents have doubts or fears, they turn to us .The continuous contact feeds the interaction between people, which leads us to communication, if it contains positive feedback, it will favor the interest of patients to ask us more questions, thus we will achieve a better information flow, which will greatly improve patient satisfaction. fathers. But even so knowing this, the communication relationship between patients and professionals is still considered insufficient in some aspects. OBJECTIVE The main objective of this project is to know from a qualitative methodology of a descriptive nature what influence, positive or negative, nursing communication has on satisfaction with pregnancy and the puerperium. METHODOLOGY The paradigm chosen is research with a qualitative focus and perspective. Descriptive and symbolic phenomenological paradigm. Information will be collected through in-depth interviews with patients who have been in the puerperium plant of the Teresa Herrera Maternal and Child Hospital in A Coruña, one month after discharge. EXPECTED RESULTS The results we can expect are the creation of protocols, guides or training courses to improve the communication skills of healthcare personnel to create an environment of increasing satisfaction.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] El proceso de convertirse en madre está contemplado como uno de los más bonitos en la vida, algo muy común pero que aún así trae grandes dudas y un aumento del estrés en la vida diaria de los padres. El personal sanitario forma parte de este proceso de cara a la maternidad ya que estamos presentes en todo el embarazo, formamos parte en el momento del parto y también del puerperio, lo que provoca que, cuando los padres tengan dudas o miedos se dirijan a nosotros. El contínuo contacto alimenta la interacción entre personas, lo que nos lleva a la comunicación, si ésta contiene un feedback positivo favorecerá al interés de los pacientes para preguntarnos más dudas, así conseguiremos un flujo de buena información que mejorará mucho la satisfacción de los padres. Pero aún así, sabiendo esto, la relación de la comunicación entre pacientes y profesionales sigue siendo considerada insuficiente en algunos aspectos. OBJETIVO El objetivo principal de este proyecto es conocer desde una metodología cualitativa de carácter descriptivo que influencia, positiva o negativa, tiene la comunicación enfermera en la satisfacción con el embarazo y el puerperio. METODOLOGÍA El paradigma escogido es la investigación con enfoque y perspectiva cualitativa. Paradigma fenomenológico descriptivo y simbólico. Se recogerá información, un mes después de recibir el alta, a través de entrevistas en profundidad a las pacientes que fueron atendidas en la planta de puerperio del Hospital Materno-Infantil Teresa Herrera de A Coruña.RESULTADOS ESPERADOS Creación de protocolos, guías o cursos de formación para mejorar las capacidades comunicativas del personal sanitario para crear un ambiente de satisfacción cada vez mayor. Dar visibilidad a la importancia de la comunicación en todo el proceso del embarazo, parto y puerperio por parte de enfermería de cara a las pacientes.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ao resumo do traballo como ao seu contido. Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su reproducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado y/o con fines de estudio e investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido.es_ES
dc.subjectComunicaciónes_ES
dc.subjectPartoes_ES
dc.subjectPuerperioes_ES
dc.subjectRelación paciente-profesionales_ES
dc.subjectCommunicationes_ES
dc.subjectChildbirthes_ES
dc.subjectPuerperiumes_ES
dc.subjectProfessional–patient relationses_ES
dc.titleA influenza da comunicación enfermeira no grao de satisfacción en pacientes embarazadas e puérperas.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FEP). Enfermaría. Curso 2020/2021es_ES


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