Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Filoloxía
  • Traballos académicos (FFIL)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Filoloxía
  • Traballos académicos (FFIL)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzbek students learning English as a foreign language: Error analysis using corpora

Thumbnail
Ver/abrir
Kutlimuratova_Barno_2021_TFM_Ubek_students_learning_english_foreign_language.pdf (1.283Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/29788
Coleccións
  • Traballos académicos (FFIL) [280]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Uzbek students learning English as a foreign language: Error analysis using corpora
Autor(es)
Kutlimuratova, Barno
Director(es)
Crespo, Begoña
Data
2021
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Filoloxía
Descrición
Traballo fin de mestrado (UDC.FIL). Estudos ingleses avanzados e as súas aplicacións. Curso 2020/2021
Resumo
[Abstract] he current study analyzes various types of errors that occur in IELTS academic writing essays by learners of English as a foreign language with the first language being Uzbek.A corpus of overall 40 written essays wascollected in the form of a case study to determine the major types of errors from undergraduate students of English philology at Urgench State University, Uzbekistan. The corpus was uploaded to the Sketch Engine platform for compiling and further analysis. Collected essays were checkedfor errors, which were then extracted, classified into 13 different categories based on specific aspects those errors possess.The results obtained in this work represent that the most common types of errors Uzbek EFL learners are prone to are spelling, article, punctuation, as well as word choice ones, while sentence structure, linking word, and confusing expression types of errors occur rarely.Our study presents some interesting insights for error analysis, including gender-based error frequency comparisons, as well as explanations of reasons why some common error types occur more than others using contrastive analysis between the Uzbek and English languages.Analyzing the written errors of EFL learners is considered as a crucial basis for identifying the parts of the language problematic for the learners and determining the right methodology to make the best of the learning process.
Palabras chave
Uzbek students
English foreign language
Corpus Compilation
Academic writing
Language errors
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións