Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorLedo, Jorge
dc.contributor.authorDomínguez Silva, Hugo
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Filoloxíaes_ES
dc.date.accessioned2022-02-09T08:31:40Z
dc.date.available2022-02-09T08:31:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/29739
dc.description.abstract[Resumo] O seguinte traballo estuda a performance desde a perspectiva dos estudos poscoloniais brasileiros e cun enfoque claramente multidisciplinar. A través da nosa análise, a performance –entendida frecuentemente na tradición crítica europea coma un tipo de arte dramatúrxica– ábrese a aspectos non só literarios, mais tamén aos que se refiren á vida cotiá. Para demostrar a permeabilidade entre arte, dramaturxia e cotiandade, tomaremos como obxecto de análise unha obra completamente ‘performática’, Grande Sertão: Veredas, esquecida de maneira inxusta fóra do Brasil, analizando cinco tipos de performance que discriminamos nela, e que permiten un exercicio comparatista multidisciplinar que abrangue outras obras, áreas e formas de expresión artística.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The following paper studies performance from the perspective of Brazilian postcolonial studies and with a clearly interdisciplinary approach. Through our analysis, performance — frequently understood in the European critical tradition as a type of dramatic art — opens up to aspects that are not restricted to the realm of literary studies, but extended to everyday life. To demonstrate the permeability between art, drama and everyday life, we take as an object of study a ‘performative’ novel: Grande Sertão: Veredas, unjustly forgotten outside Brazil. We study five types of “performance” that allow for a comparative and interdisciplinary critical approach that encompasses other works, areas and forms of artistic expression.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectPerformancees_ES
dc.subjectPerformatividadees_ES
dc.subjectJoão Guimarães Rosaes_ES
dc.subjectGrande Sertão: Veredases_ES
dc.subjectLiteratura comparadaes_ES
dc.subjectTeoría indixenistaes_ES
dc.subjectEstudos de xéneroes_ES
dc.subjectPerformativityes_ES
dc.subjectComparative Literaturees_ES
dc.subjectIndigenous Studieses_ES
dc.subjectGender Studieses_ES
dc.titleAnálise de cinco formas distintas de entender a performatividade en Grande Sertão: Veredases_ES
dc.title.alternativeAnálisis de cinco formas distintas de entender la performatividad en Grande Sertão: Veredases_ES
dc.title.alternativeAnalysis of five different ways of understanding performativity in Grande Sertão: Veredases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FIL). Galego e portugués estudios lingüísticos e literarios. Curso 2020/2021es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem