Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorCarral Couce, Luis
dc.contributor.authorRodríguez González, Miguel Ángel
dc.date.accessioned2021-10-15T18:43:48Z
dc.date.available2021-10-15T18:43:48Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/28652
dc.description.abstractResumen: La finalidad del presente Trabajo Fin de Grado es el dimensionamiento y definición de un buque portacontenedores, cumpliendo con la RPA establecida. Una de las principales características es que es un buque de carga normalizada que ha de transportar 20 000 TEUS, lo cual afecta a las dimensiones del mismo. Este portacontenedores será diseñado para dar servicio a la ruta Asia –Norte de Europa, por lo que ha de tener una autonomía que le permita realizar un trayecto de unas 20000 millas.es_ES
dc.description.abstractResumo: A finalidade do presente Traballo de Fin de Grao é o dimensionamento e definición dun buque portacontenedores, cumprindo co establecido na RPA. Unha das principais características é que é un buque de carga normalizada que transporta 20000 TEUS, o cal afecta as dimensións do mesmo. Este portacontenedores deseñarase para dar servizo a ruta Asia–Norte de Europa, polo que terá unha autonomía que permita realizar o traxecto dunhas 20000 millas.es_ES
dc.description.sponsorshipAbstract: The purpose of this Final Degree Project is the dimensioning and definition of a container ship, complying with the established RPA. One of themain characteristics is that it is a standardized cargo ship and that it has to transport 20,000 TEUS, which affects its dimensions. This container ship will be designed to serve the Asia -North Europe route, so it must have an autonomy that allows it tocover a journey of about 20,000 miles.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectPortacontenedores - Diseño y construcciónes_ES
dc.subjectCargueroses_ES
dc.titleBuque portacontenedores de 20000 TEUS adaptado a ruta Asia-Europaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo Fin de Grao (UDC. EPS). Ingeniería Naval y Oceánica (Curso 2020/2021)es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem