Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorCastro, Laura M.
dc.contributor.authorValcárcel Barbeito, Diego
dc.contributor.otherEnxeñaría informática, Grao enes_ES
dc.date.accessioned2021-10-15T14:47:25Z
dc.date.available2021-10-15T14:47:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/28648
dc.description.abstract[Resumo] A interacción social a través da tecnoloxía está vivindo un grande aumento en usuarios activos, tanto por motivos laborais como de ocio. Porén, entretementos clásicos e “analóxicos”como os xogos de mesa poden atopar o seu lugar neste contexto e acomodar as novas persoasusuarias de xeito máis accesible. Neste proxecto impleméntase unha versión do xogo dededución social Mafia nunha aplicación web. Mafia é un xogo de dedución social onde os participantes están divididos en dous grupos:o campesiñado e a mafia. A mafia é un subconxunto reducido con coñecemento e habilidadesespeciais, que tenta eliminar ao campesiñado, desinformado malia constituír a maioría. Oxogo transcorre por quendas consecutivas e repetitivas (día e noite), durante as que se realizanun certo número de accións (por exemplo, xulgar a alguén sospeitoso polo día ou eliminarinocentes pola noite). O produto final deste traballo é unha aplicación desenvolvida en Elixir, que implementaa lóxica do xogo, e unha aplicación web feita usando o marco de desenvolvemento web dalinguaxe, Phoenix. O sistema resultante adapta as regras de Mafia e facilita a creación de partidas para xogar cun grupo de coñecidos, de forma sinxela e sen obstáculos. O seu deseñoestá orientado a conseguir unha alta escalabilidade e tolerancia a fallos. Ademais, faise un usointensivo de probas baseadas en propiedades para conseguir unha validación da lóxica máisexhaustiva da que se podería obter cos métodos de probas máis tradicionais.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Technology-enabled social interaction is growing in active users, for reasons both professional and personal. We argue that classic, “analog” entertainment elements such as board games can find their space in this new context and welcome new users in a more accessible way. In this project, we implement a web version of the social deduction game Mafia. Mafia is a social deduction game where players are divided into two groups: the town and the mafia. The mafia is a small subset with wide knowledge and special abilities, trying to wipe out the uninformed, larger crowd of the town. The game is a sequence of repeating play phases (day and night), during which and a set of different actions can be carried out (such as, putting a player on trial during the day, or removing them during the night). The end product of this project is an Elixir application that implements the game logic and a web application developed using the Phoenix framework. The resulting product adapts the rules of Mafia and enables a group of players to easily create and run games. System design is focused on high availability and fault tolerance. In addition, we leverage the power of property-based testing to prove the correctness of the game logic to an extent not achievable by more traditional testing methods.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectElixires_ES
dc.subjectPhoenix Frameworkes_ES
dc.subjectAplicación webes_ES
dc.subjectProbas baseadas en propiedadeses_ES
dc.subjectMafiaes_ES
dc.titleAplicación web altamente escalable para un xogo de dedución sociales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao. Enxeñaría Informática. Curso 2020/021es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem