Show simple item record

dc.contributor.advisorPose, Héctor
dc.contributor.advisorFraguela-Vale, Raúl
dc.contributor.advisorPose, Héctor (Titor)
dc.contributor.authorSampedro-Vidal, Marcos
dc.date.accessioned2021-05-10T17:07:55Z
dc.date.available2021-05-10T17:07:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/27917
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación. 5016V01es_ES
dc.description.abstract[Resumo] O fomento da calidade de vida da infancia na cidade cobra especial relevancia como núcleo para a construción dunha sociedade máis xusta e igualitaria. A investigación enmárcase na liña de investigación “Equidade e Innovación en educación ”. A través de unha metodoloxía mixta, nomeadamente explicativo-secuencial (Creswell, 1999; Creswell e Plano Clarck, 2007; Creswell et al., 2003), emprégase un instrumento cuantitativo, o Cuestionario de Avaliación CVI, que se aplica a 1051 estudantes de centros da cidade da Coruña. Alén disto, efectuánse 3 entrevistas a responsables políticos do municipio para que colaboren coa interpretación dos datos. Os resultados amosan un axuste cos datos doutras investigacións similares (Sabeh, 2006), pois sinalan que entre os 8 e 11 anos a percepción da calidade de vida é máis elevada nos/as estudantes de colexios privados e superior nas nenas respecto dos nenos. Os representantes políticos corroboran estes datos e evidencian as implicacións da desigualdade social e a necesidade imperiosa de reducila, pero tamén declaran as limitacións competenciais dos concellos e poñen en valor todas as medidas adoptadas durante o seu mandato.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Promoting the quality of life of children in the city acquires special relevance as core for building a more just and egalitarian society. This research is part of the line of investigation “Equity and Innovation in Education ”. Througth a mixed methodology, namely explanatory-sequential (Creswell, 1999; Creswell and Clarck Plan, 2007; Creswell et al., 2003), we make use of a quantitative instrument, Questionnaire for Assessing the Quality of Life in Childhood, which we apply to 1051 students from schools in the city of A Coruña. In addition, 3 interviews were conducted with political leaders in the local government in order to help us interpret the data. The results show correspondence with data from other similar research, Sabeh (2006), the data indicate that between the ages of 8 and 11 the perception of quality of life is higher in private school students and higher in girls than in boys. Political representatives corroborate these data and highlight the implications of social inequality and the urgent need to reduce it, but also declare the competence limitations of city councils and highlight all the measures undertaken during their term.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] El fomento de la calidad de vida de la infancia en la ciudad cobra especial relevancia como núcleo para la construcción de una sociedad más justa e igualitaria. La investigación se enmarca en la línea de investigación “Equidad e Innovación en educación ”. A través de una metodología mixta, concretamente explicativo-secuencial (Creswell, 1999; Creswell e Plano Clarck, 2007; Creswell et al., 2003), se emplea un instrumento cuantitativo, Cuestionario de Evaluación de la Calidad de Vida en la Infancia, que se aplica a 1051 estudiantes de centros de la ciudad de A Coruña. Además de esto, se efectuaron 3 entrevistas a responsables políticos de la corporación municipal para que ayudasen en la interpretación de los datos. Los resultados muestran un ajuste con los datos de otras investigacións similares, Sabeh (2006). Los resultados señalan que entre los 8 y 11 años la percepción de la calidad de vida es más elevada en los estudiantes de colegios privados y superior en las niñas con respecto a los niños. Los representantes políticos corroboran estos datos y evidencian las implicaciones de la desigualdad social y la necesidad imperiosa de reducirla, pero también declaran las limitaciones competenciales de los ayuntamientos y ponen en valor todas las medidas adoptadas durante su mandato.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsAtribución 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/*
dc.subjectInfancia-Psicologíaes_ES
dc.subjectInfancia-Aspecto psicosociales_ES
dc.subjectNiños-Política gubernamental-Galicia-A Coruñaes_ES
dc.subjectAdministración local-Aspecto sociales_ES
dc.titleCidade e infancia: análise multidisciplinar das Políticas do Goberno Municipal da cidade da Coruña e as sús influencia na calidade de vida infantil: 2015-2018es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record