Evaluación de la educación y la participación social en adolescentes con esquizofrenia
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26469Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Evaluación de la educación y la participación social en adolescentes con esquizofreniaAutor(es)
Director(es)
Núñez Pérez, Antonio MaríaBlanco Fidalgo, Adelaida
Data
2020-06Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da SaúdeDescrición
Traballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2019/2020Resumo
[Resumen] Introducción: La adolescencia es una etapa de transición vital, en la que la persona se desarrolla a nivel sexual, mental, social… Así mismo, esta concuerda con el período de inicio de muchas de las enfermedades y trastornos mentales, entre ellos la esquizofrenia.
Objetivo: Evaluar la educación y la participación social de adolescentes con esquizofrenia, con el fin de analizar los aspectos que impiden su desarrollo parcial o completo
Metodología: La metodología utilizada será la cuantitativa. Para ello se utilizará una escala de evaluación (Child and Adolescent Functional Assessment Scale- CAFAS) como método de recogida de datos, la cual se le aplicará a los participantes seleccionados a través de un muestreo aleatorizado. [Resumo] Introdución: A adolescencia é unha etapa de transición vital, na que a persoa se desenrola a nivel sexual, mental, social … Así mesmo, esta concorda co período de inicio de moitas das enfermidades e trastornos mentais, entre eles a esquizofrenia.
Obxectivo: Avaliar a educación e a participación social en adolescentes con esquizofrenia, co fin de analizar os aspectos que impiden o seu desenvolvemento parcial ou completo.
Metodoloxía: A metodoloxía empregada será cuantitativa. Para iso, utilizarase como método de recollida de datos unha escala de avaliación (Child and Adolescent Functional Assessment Scale-CAFAS), que se aplicará aos participantes seleccionados mediante mostraxe aleatorizada. [Abstract] Introduction: Adolescence is a stage of vital transition, in which the person develops on a sexual, mental, social level ... Likewise, this agrees with the onset period of many mental illnesses and disorders, including schizophrenia.
Objective: Evaluate the education and social participation of adolescents with schizophrenia, in order to analyze the aspects that prevent their partial or complete development.
Methodology: The methodology used will be quantitative. For this, an evaluation scale (Child and Adolescent Functional Assessment Scale-CAFAS) will be used as a data collection method, which will be applied to the selected participants through randomized sampling.
Palabras chave
Esquizofrenia
Educación
Participación social
Adolescentes
Schizophrenia
Education
Social participation
Teenagers
Educación
Participación social
Adolescentes
Schizophrenia
Education
Social participation
Teenagers
Descrición
Proyecto de investigación
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido