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dc.contributor.advisorNieto-Riveiro, Laura
dc.contributor.advisorGándara Insua, Laura
dc.contributor.authorÁlvarez Blanco, Alba
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2020-10-20T08:52:55Z
dc.date.available2020-10-20T08:52:55Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/26468
dc.description.abstract[Resumen] Introducción: Históricamente la sexualidad de las personas con diversidad funcional ha sido rechazada e ignorada. El conocimiento sobre la sexualidad de las personas con Síndrome de Asperger es muy limitado y principalmente se ha centrado en elementos relacionados con la disciplina de la psicología. Es importante que desde la Terapia Ocupacional se estudie y tenga en cuenta la sexualidad de estas personas. Objetivos: El objetivo principal del presente trabajo es explorar las perspectivas y experiencias relacionadas con la sexualidad de las personas con SA desde un punto de vista ocupacional. Metodología: Se llevó a cabo una metodología cualitativa con un enfoque fenomenológico. En el estudio participaron cuatro personas. La recogida de datos se realizó mediante una entrevista semiestructurada y observación durante diversas dinámicas de debate y reflexión sobre la temática. Resultados: Tras el análisis de las entrevistas, emergieron un conjunto de categorías que tratan de explicar el fenómeno de estudio: “Sexualidad: genitalidad, coito, reproducción y placer” “Vivencias personales sobre sexualidad”, “Impacto del Síndrome de Asperger en la sexualidad”, “No nos hablaban de eso” y “La reacción de la familia es un misterio”. Conclusión: La educación sexual de las personas con Síndrome de Asperger no se adapta a sus necesidades. Esta situación conlleva que los conocimientos y percepciones sobre la sexualidad sean más limitados. El hecho de tener Síndrome de Asperger puede limitar las oportunidades de vivenciar una sexualidad plena.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Introducción: Históricamente a sexualidade das persoas con diversidade funcional foi rexeitada e ignorada. O coñecemeto sobre a sexualidade das persoas con Síndrome de Asperger é moi limitado, e principalmente centrouse en elementos relacionados coa disciplina da psicoloxía. É importante que desde a Terapia Ocupacional se estudie e teña en conta a sexualidade destas persoas. Obxectivos: O obxectivo principal do presente traballo é explorar as perspectivas e experiencias relacionadas coa sexualidade das persoas con Síndrome de Asperger dende un punto de vista ocupacional. Metodoloxía: Levouse a cabo una metodoloxía cualitativa cun enfoque fenomenolóxico. No estudio participaron catro persoas. A recollida de datos realizouse mediante unha entrevista semiestruturada e observación durante as dinámicas grupais de debate e reflexión sobre a temática. Resultados: Tras a análise das entrevistas, xurdiron un conxunto de categorías que tratan de explicar o fenómedo de estudo: “Sexualidade: xenitalidade, coito, reproducción e pracer”, “Vivencias persoais sobre sexualidade”, “Impacto da Síndrome de Asperger na sexualidade”, “Non nos falaban diso” e “A reacción da familia é un misterio”. Conclusión: A educación sexual das persoas con Síndrome de Asperger non se adapta as suas necesidades, producindo que os seus coñecementos e percepción da sexualidade sexan reducidos. O feito de ter Síndrome de Asperger pode limitar as oportunidades de vivenciar unha sexualidade plena.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Introduction: Historically, the sexuality of people with functional diversity has been rejected and ignored. Knowledge about the sexuality of people with Asperger's Syndrome is very limited and has mainly focused on elements related to the discipline of psychology. It is important to study and take into account these people’s sexuality from the point of view of Occupational Therapy. Objective: The main objective of this study is to explore the perspectives and experiences related to the sexuality of people with Asperger's Syndrome from an occupational point of view. Methodology: A qualitative research was conducted, with a phenomenological approach. Four people participated in the study. Data collection was carried out through a semi-structured interview, and observation during various group dynamics of discussion and reflection on the subject. Results: After analyzing the interviews a set of categories emerged, that try to explain the phenomenon of study: "Sexuality: genitality, coitus, reproduction and pleasure", "Personal experiences of sexuality", " Impact of Asperger’s Syndrome on sexuality ", "They didn't tell us about that" and “The family’s reaction is a mystery”. Conclusion: Sex education for people with Asperger's syndrome is not adapted to their needs, causing their knowledge and perception of sexuality to be reduced. Having Asperger’s Syndrome can limit the chances of experiencing full sexuality.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectSexualidades_ES
dc.subjectSíndrome de Aspergeres_ES
dc.subjectComportamiento sexuales_ES
dc.subjectTerapia ocupacionales_ES
dc.subjectSexualidadees_ES
dc.subjectSexualityes_ES
dc.subjectAsperger's syndromees_ES
dc.subjectSexual behaviores_ES
dc.subjectOccupational therapyes_ES
dc.titleAproximación a la sexualidad de las personas con Síndrome de Asperger: perspectivas y experienciases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2019/2020es_ES


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