«No eres tú, es mi suscripción». Netflix, HBO y Amazon Prime Video: la transformación social del visionado de contenidos
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26414
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
«No eres tú, es mi suscripción». Netflix, HBO y Amazon Prime Video: la transformación social del visionado de contenidosTítulo(s) alternativo(s)
«Non es ti, é a miña subscrición». Netflix, HBO y Amazon Prime Video: a transformación social da visualización de contidos«It's not you, it's my subscription». Netflix, HBO and Amazon Prime Video : the social transformation of displaying content
Autor(es)
Director(es)
Otero Enríquez, RaimundoCosta Sánchez, Carmen
Data
2019Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescrición
Traballo fin de mestrado (UDC.SOC). Socioloxía aplicada: investigación social e de mercados. Curso 2018/2019Resumo
[Resumen] El visionado de contenidos, como series o películas, lleva años presente en nuestras vidas. Con el paso del tiempo, ha variado la forma de consumir estos contenidos: del cine a la televisión y de la televisión al ordenador. Estos cambios continúan incesantes con la llegada de nuevas alternativas: las plataformas audiovisuales de vídeo bajo demanda. Estas obtienen rápidamente gran protagonismo, en especial, entre la juventud dada su familiaridad con nuevas tecnologías. De este modo, la presente investigación trata de estudiar las transformaciones en el consumo audiovisual de la juventud universitaria coruñesa y sus consecuencias, como pueden ser: reducir el uso de otros medios, la aparición de fenómenos sociales de pantalla, la alteración de hábitos, actividades de ocio y relaciones o nuevas formas de visionado. [Resumo] A visualización de contidos, como series ou películas, leva anos presente nas nosas vidas. Co paso do tempo, variou a forma de consumir estes contidos: do cine á televisión e da televisión ó ordenador. Estes cambios continúan incesantes coa chegadas das novas alternativas: as plataformas audiovisuais de vídeo baixo demanda. Estas obteñen rapidamente gran éxito, en especial, entre a xuventude dada a súa familiaridade coas novas tecnoloxías. De este modo, a presente investigación trata de estudar as transformacións no consumo audiovisual da xuventude universitaria coruñesa e as súas consecuencias, como poden ser: reducir o uso doutros medios, a aparición de fenómenos sociais de pantalla, a alteración de hábitos, actividades de ocio e relacións ou novas formas de visualización. [Abstract] The viewing of content, such as series or movies, has been present in our lives for years. Over time, the way of consuming these contents has changed: from cinema to television and from television to computer. These changes continue incessant with the arrival of new alternatives: the video on demand media platforms. These platforms gain a lot of attention, especially between youngsters because of their familiarity with new technologies. In this way, the present investigation tries to study the transformations in the media consumption of the university youth from Coruña and its consequences: reduce the use of other media, the appearance of social screen phenomena, the alteration of habits, leisure activities and relationships or new ways of viewing.
Palabras chave
Plataformas audiovisuales
Binge-watching
Juventud
Visionado
Plataformas audiovisuais
Xuventude
Visualización
Media platformss
Youth
Viewing
Binge-watching
Juventud
Visionado
Plataformas audiovisuais
Xuventude
Visualización
Media platformss
Youth
Viewing
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España