“Scratching the surface”: a transformación cultural do Resurrection Fest e o seu impacto na construción identitaria do público asistente
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26412
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
“Scratching the surface”: a transformación cultural do Resurrection Fest e o seu impacto na construción identitaria do público asistenteTítulo(s) alternativo(s)
“Scratching the surface”: la transformación cultural del Resurrection Fest y su impacto en la construcción identitaria del público asistente“Scratching the surface”: cultural transformation of the Resurrection Fest and its impact on the identity construction of the attending public
Autor(es)
Director(es)
Rodríguez Rodríguez, CarmenData
2019Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescrición
Traballo fin de mestrado (UDC.SOC). Socioloxía aplicada: investigación social e de mercados. Curso 2018/2019Resumo
[Resumo] A presente investigación ten comoobxectivo principalanalizar a relación entre a transformación cultural do Resurrection Feste a construción de identidade do público asistente.Dada a carencia de referencias bibliográficas específicas en torno á temática, foi precisaa realizacióndunha fundamentación teórica consistente, converténdoseestanunsostén da investigación.Posteriormente,foi empregada unha metodoloxía cualitativa, sendocombinadasdiversastécnicas de recollida,así como de análise da información: análise de contido, observación participante, entrevistas en profundidade, análisede sistemas de discursose, por último, análise DAFO.Así pois,preténdesecomprender como as transformacións culturais acontecidas no festival afectanás percepciónssubxectivas dosasistentes e como ditas metamorfoses puideron repercutir na configuración doseusentimento identitario. [Resumen] La presente investigación tiene como objetivo principal analizar la relación entre la transformación cultural del Resurrection Fest y la construcción de identidad del público asistente. Dada la carencia de referencias bibliográficas específicas en torno a la temática, fue precisa la realización de una fundamentación teórica consistente, convirtiéndose esta en un sostén de la investigación. Posteriormente, fue empleada una metodología cualitativa, siendocombinadas diversas técnicas de recogida,así como de análisis de la información: análisis de contenido, observación participante, entrevistas en profundidad, análisis de sistemas de discursos y, por último, análisis DAFO. Así pues, se pretende comprender cómo las transformaciones culturales acontecidas en el festival afectana las percepciones subjetivas de los asistentes y cómo dichas metamorfosis han podido repercutir en la configuración de su sentimiento identitario. [Abstract] The present investigation has as its main objective to analyse the relationship between the cultural transformation of Resurrection Fest and the identity construction of the attendee public. Due to the lack of bibliographic references around this specific topic, it was essential to carry out a consistent theoretical basis, becoming this the support of the investigation. Subsequently, a qualitative methodology wasemployed combining diverse techniques of collation, such as the analysis of information: analysis of content, participant observation, in-depth interviews, discourse system analysisand, lastly, SWOTanalysis. Therefore, the expectation is to comprehend how cultural transformations occurred at the festival affect the subjective perception of the attendees and how said metamorphosis could have affected the configuration of their awareness of identity.
Palabras chave
Resurrection Fest
Festivais de música
Hardcore
Festivales de música
Music festivals
Festivais de música
Hardcore
Festivales de música
Music festivals
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España