Educación para os recursos hídricos
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/25560
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Educación para os recursos hídricosTítulo(s) alternativo(s)
Education for the Water ResourcesAutor(es)
Fecha
2018Cita bibliográfica
Guimaraes Mendes, J., Friede, R., Santos Avelar, K., & de Miranda, M. (2020). Educación para os recursos hídricos. AmbientalMENTEsustentable, 25(2), 57-74. https://doi.org/10.17979/ams.2018.25.2.5113
Resumen
[Resumo] Este estudo é o resultado da investigación sobre educación para os recursos hídricos desenvolvida polo proxecto "Implicacións do medio no proceso de ensino-aprendizaxe", apoiado polo programa CAPES Education Observatory, con escolas públicas en Complexo do Alemão, Río de Janeiro. O seu foco principal foi contribuír a sensibilizar e cambiar as actitudes dos estudantes de Educación Básica, no que se refire á protección e preservación dos recursos hídricos. A experiencia desenvolveuse a través de talleres con prácticas de educación ambiental, dirixidos á conservación e conservación da auga, a través de "técnicas pedagóxicas interdisciplinarias", como xogos e pinturas murais, que serviron para rescatar coñecementos previos e introducir novos contidos. sobre preservación e protección da auga. Demostrouse que a Educación Ambiental ten un forte poder mobilizador e que a escola básica debe manter aberto o espazo para outras redes de interacción, permitindo así ampliar as posibilidades de aprendizaxe e formación do alumnado, engadindo aos seus contidos e prácticas regulares novos valores e novas formas de enfoque.
Palabras clave
Educação ambiental
Agua
Educação básica
Observatório da Educação
Environmental education
Water
Basic education
Education observatory
Agua
Educação básica
Observatório da Educação
Environmental education
Water
Basic education
Education observatory
Versión del editor
Derechos
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1887-2417