Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorVázquez Otero, Alba María
dc.contributor.authorFranco Parapar, Andrea
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2020-01-20T09:57:27Z
dc.date.available2020-01-20T09:57:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/24708
dc.description.abstract[Resumen] A Atención Temperá ten como finalidade ofrecer un conxunto de intervencións dirixidas á poboación infantil de 0 a 6 anos, á súa familia e ao seu entorno, cuxo obxectivo é dar resposta ás necesidades transitorias ou permanentes, que presentan os nenos con trastornos no seu desenvolvemento ou que teñen risco de padecelos. Ao longo dos anos, o papel da familia dentro da Atención Temperá foi evolucionando ata considerarse como un membro activo no proceso, que permite facilitar e mellorar as posibilidades de desenvolvemento do neno. É por iso que a percepción que a familia poda ter sobre dito proceso sexa de gran relevancia, especialmente dende Terapia Ocupacional, que tamén considera á familia como un pilar fundamental na súa práctica. Desta forma, poderase comprobar a súa opinión sobre cómoinflue esta disciplina na mellora da calidade de vida dos nenos, posto que non existe información suficiente en canto a este aspecto. OBXECTIVO O obxectivo principal deste traballo é, por tanto, coñecer a percepción que teñen as familias sobre o proceso de Terapia Ocupacional en Atención Temperá. METODOLOXÍA Para a realización do mesmo, utilizarase a metodoloxía cualitativa. Os participantes do estudo serán os distintos familiares de nenos que sigan un proceso de Terapia Ocupacional en varias Unidades de Atención Temperá da provincia de A Coruña.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] La Atención Temprana tiene como finalidad ofrecer un conjunto de intervenciones dirigidas a la población infantil de 0 a 6 años, a su familia y a su entorno, cuyo objetivo es dar respuesta a las necesidades transitorias o permanentes, que presentan los niños con trastornos en su desarrollo o que tienen riesgo de padecerlos. A lo largo de los años, el papel de la familia dentro de la Atención Temprana fue evolucionando hasta considerarse como un miembro activo en el proceso, que permite facilitar y mejorar las posibilidades de desarrollo del niño. Es por esto, que la percepción que la familia pueda tener sobre dicho proceso sea de gran relevancia, especialmente desde Terapia Ocupacional, que también considera a la familia como un pilar fundamental en su práctica. De esta forma, se podrá comprobar su opinión sobre cómo influye esta disciplina en la mejora de la calidad de vida de los niños, puesto que no existe información suficiente en cuanto a este aspecto. OBJETIVO El objetivo principal de este trabajo es, por tanto, conocer la percepción que tienen las familias sobre el proceso de Terapia Ocupacional en Atención Temprana. METODOLOGÍA Para la realización del mismo, se utilizarála metodología cualitativa. Los participantes del estudio serán los distintos familiares de niños que sigan un proceso de Terapia Ocupacional en varias Unidades de Atención Temprana de la provincia de A Coruña.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The purpose of Early Intervention is to offer a set of interventions aimed at children from 0 to 6 years old, their families and their environment, whose objective is to respond to the transitory or permanent needs of children with disorders in their development. or that are at risk of suffering them. Over the years, the role of the family in Early Care has evolved to be considered as an active member in the process, which facilitates and improves the child's development possibilities. This is why the perception that the family may have about this process is of great relevance, especially from Occupational Therapy, which also considers the family as a fundamental pillar in its practice. In this way, you can check your opinion on how this discipline affects the improvement of children's quality of life, since there is not enough information regarding this aspect. OBJECTIVE The main objective of this work is, therefore, to know the perception that families have about the process of Occupational Therapy in Early Assistance. METHODOLOGY For the realization of it, the qualitative methodology will be used. The participants of the study will be the different families of children who follow an Occupational Therapy process in several Early Care Units of the province of A Coruña.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectAtención temperáes_ES
dc.subjectTerapia ocupacionales_ES
dc.subjectPercepciónes_ES
dc.subjectFamiliaes_ES
dc.subjectAtención tempranaes_ES
dc.subjectTerapia ocupacionales_ES
dc.subjectOccupational therapyes_ES
dc.subjectEarly interventiones_ES
dc.subjectPerceptiones_ES
dc.subjectFamilyes_ES
dc.titlePercepción das familias dos nenos que acoden a unha unidade de atención temperá sobre o proceso de terapia ocupacionales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2018/2019es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem