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The influence of structural and psychological empowerment on work engagement in service organisations

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MonjeAmor_Ariadna_TD_2019.pdf (1.307Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/24526
Coleccións
  • Teses de doutoramento [2227]
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Título
The influence of structural and psychological empowerment on work engagement in service organisations
Título(s) alternativo(s)
A influencia do apoderamento estrutural e psicolóxico no compromiso no traballo en empresas de servizos
Autor(es)
Monje-Amor, Ariadna
Director(es)
Abeal-Vazquez, José-Pablo
Calvo, Nuria
Data
2019
Resumo
[Abstract] Work engagement is considered a desirable condition for organisations due to its numerous organisational benefits such as increased performance, sales, customer satisfaction and positive employee outcomes (Saks, 2006; Schaufeli & Bakker, 2010). Although work engagement has become a popular topic among academics, the impact of structural and psychological empowerment on work engagement has received less attention. The present doctoral thesis aims at elucidating the influence of structural and psychological empowerment on work engagement among employees working in service organisations in Spain and the United Kingdom (UK). More specifically, this research investigated the mediating role of structural empowerment between transformational leadership and work engagement in the Galician hospitality industry. It also examined whether psychological empowerment mediated the relationship between structural empowerment and work engagement and analysed its relationship with task performance and intention to quit across Spain and the UK. A qualitative study explored the motivational process through which intangible factors affect work engagement in the Galician tourism sector. Results indicated that structural and psychological empowerment played a fundamental role in explaining work engagement and an engagement-disengagement framework was proposed to help organisations promote work engagement. A number of theoretical contributions, practical implications, limitations and suggestions for future research were addressed
 
[Resumo] O compromiso no traballo considérase unha condición desexábel para as organizacións debido aos seus beneficios como maior produtividade, vendas, satisfacción do cliente e os resultados positivos para os empregados (Saks, 2006; Schaufeli e Bakker, 2010). Aínda que o compromiso converteuse nun tema popular entre académicos, o impacto do apoderamento estrutural e psicolóxico no compromiso recibiu pouca atención. Esta investigación ten como obxectivo principal dilucidar a influencia do apoderamento estrutural e psicolóxico no compromiso no traballo no sector servizos en España e no Reino Unido. Máis concretamente, esta investigación investigou o papel mediador do apoderamento estrutural entre o liderado transformacional e o compromiso no sector turístico galego. Tamén examinou se o apoderamento psicolóxico mediaba a relación entre o apoderamento estrutural e o compromiso e a súa relación co desempeño e a intención de abandonar a empresa en España e no Reino Unido. Un estudo cualitativo explorou os factores inmateriais que afectan ao compromiso no sector turístico galego. Os resultados indicaron que o apoderamento estrutural e psicolóxico xogaron un papel fundamental no compromiso no traballo e se propuxo un modelo de compromiso-non compromiso para axudar ás organizacións a promover o compromiso. Abordáronse varias contribucións teóricas, implicacións prácticas, limitacións e suxestións para futuras investigacións.
 
[Resumen] El compromiso laboral se considera una condición deseable para las organizaciones debido a sus beneficios, como el aumento de la productividad, las ventas, la satisfacción del cliente y los resultados positivos de los empleados (Saks, 2006; Schaufeli y Bakker, 2010). Aunque el compromiso se ha convertido en un tema popular entre los académicos, el impacto del empoderamiento estructural y psicológico en el compromiso ha recibido poca atención. El objetivo principal de esta investigación es dilucidar la influencia del empoderamiento estructural y psicológico en el compromiso de trabajar en el sector de servicios en España y el Reino Unido. Más específicamente, esta investigación investigó el papel mediador del empoderamiento estructural entre el liderazgo transformador y la participación en el sector turístico gallego. También examinó si el empoderamiento psicológico medió la relación entre el empoderamiento estructural y el compromiso y su relación con el desempeño y la intención de abandonar la empresa en España y el Reino Unido. Un estudio cualitativo exploró los factores inmateriales que afectan el compromiso en el sector turístico gallego. Los resultados indicaron que el empoderamiento estructural y psicológico desempeñaba un papel clave en el compromiso en el trabajo y se propuso un modelo de compromiso sin compromiso para ayudar a las organizaciones a promover el compromiso. Se han abordado varias contribuciones teóricas, implicaciones prácticas, limitaciones y sugerencias para futuras investigaciones.
 
Palabras chave
Structural empowerment
Psychological empowerment
Work engagement
Service organisations
Apoderamento estrutural
Apoderamento psicolóxico
Compromiso no traballo
Sector servizos
Empoderamiento estructural
Empoderamiento psicológico
Compromiso en el trabajo
Sector servicios
 
Dereitos
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