Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorVieiro Iglesias, Pilar
dc.contributor.advisorManso Revilla, María Jesús
dc.contributor.authorVázquez Varela, Nerea
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Cienciases_ES
dc.date.accessioned2019-12-13T12:12:33Z
dc.date.available2019-12-13T12:12:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/24490
dc.description.abstract[Resumo]: A lectura é un proceso mediante o cal os seres humanos poden interpretar uns caracteres para a posterior comprensión dun texto. Para que esta comprensión poida ter lugar son necesarios uns procesos cognitivos que permitan unha boa análise e integración da información. Estes procesos cognitivos teñen lugar grazas ás funcións executivas, como son a memoria de traballo, que é un sistema que permite almacenar información ao mesmo tempo que estes datos son utilizados para a execución de tarefas cognitivas complexas e o control atencional, que supón manter unha atención selectiva durante períodos prolongados de tempo, inhibindo así comportamentos automáticos e irrelevantes, permitindo centrar o uso dos recursos a nivel cognitivo na realización dunha tarefa concreta. O obxectivo principal do presente estudo é realizar unha análise descritiva do nivel de eficacia en tarefas de control executivo nun suxeito con trastorno do espectro autista (TEA) en medidas de memoria de traballo, control inhibitorio e procesos atencionais. Para isto empréganse diversas probas como son o ReadingSpan Test, o Test Stroop de Cores e Palabras, o DysexecutiveQuestionnaire e a subproba de Span de Debuxos do WISC-V.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]: Reading is a process by which humans can interpret some characters for the further understanding of a text. So that this understanding can take place are necessary cognitive processes that allow a good analysis and integration of the information. These cognitive processes take place through executive functions, such as working memory, which is a system that allows you to store information while these data are used for the execution of complex cognitive tasks and the attention control, which involves maintaining selective attention for prolonged periods of time, thereby inhibiting automatic and irrelevant behavior, allowing focus on the use of resources at the cognitive level in carrying out a specific task. The main objective of the present study is to perform a descriptive analysis of the level of effectiveness in tasks of executive control in a subject with autism spectrum disorder (ASD) in working memory measures, inhibitory control and attention processes. For this, several tests are used, such as the Reading Span Test, the Test Stroop of Colors and Words, the Dysexecutive Questionnaire and the WISC-V Drawing Sub-Test.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.subjectTEAes_ES
dc.subjectFuncións executivases_ES
dc.subjectAtenciónes_ES
dc.subjectMemoriaes_ES
dc.subjectInhibiciónes_ES
dc.subjectASDes_ES
dc.subjectExecutive functionses_ES
dc.subjectMemoryes_ES
dc.subjectAttentiones_ES
dc.subjectInhibitiones_ES
dc.titleRelacións entre compoñentes do funcionamento executivo en tarefas de lectura en TEAes_ES
dc.title.alternativeRelaciones entre componentes del funcionamiento ejecutivo en tareas de lectura en TEAes_ES
dc.title.alternativeRelations between components of executive function in reading tasks in TEAes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.CIE). Neurociencia. Curso 2018/2019es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem