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dc.contributor.advisorLópez López, Manuel
dc.contributor.authorPaz Feijoo, Adrián
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Politécnica Superiores_ES
dc.date.accessioned2019-10-18T16:13:26Z
dc.date.available2019-10-18T16:13:26Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/24158
dc.description.abstract[Resumo] Neste TFM estúdase a influencia da tipoloxía do vehículo en cargas de impacto sobre estruturas mediante simulacións de elementos finitos realizadas co programa Abaqus. Para levalo a cabo, pártese dos modelos de elementos finitos de dous vehículos diferentes, un Chevrolet Silverado C1500 e un Geo Metro. Estes modelos, que se descargan da páxina web da NCAC (National Crash Analysis Center), están deseñados no programa Ls-Dyna, polo que será necesario realizar unha serie de operacións para poder importalos a Abaqus. Unha vez importados a Abaqus estes modelos, faise necesario realizar unhas validacións dos mesmo. Para iso, lévanse a cabo unhas simulacións do impacto destes vehículos contra unha parede ríxida, co obxectivo de comparar os resultados obtidos cos resultados dos ensaios reais levados acabo pola NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) Despois de validar os modelos, comézase a simular o impacto de ámbolos dous vehículos contra un pilar para comprobar a influencia da tipoloxía do vehículo na carga de impacto contra esta estrutura. Así mesmo, tamén se realizará a comprobación do cumprimento da normativa establecida no Documento Básico SE-AE (Seguridade estrutural – Accións na edificación) do CTE e no Eurocódigo relativa ás accións sobre un edificio causadas por un impacto.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] En este TFM se estudia la influencia de la tipología del vehículo en cargas de impacto sobre estructuras mediante simulaciones de elementos finitos realizadas con el programa Abaqus. Para llevarlo a cabo, se parte de los modelos de elementos finitos de dos vehículos diferentes, un Chevrolet Silverado C1500 pick up y un Geo Metro. Estos modelos, que se descargan de la página web de la NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration), están diseñados en el programa Ls-Dyna, por lo que será necesario realizar una serie de operaciones para poder importarlos a Abaqus. Una vez importados a Abaqus estos modelos, es necesario realizar unas validaciones de los mismos. Para eso, se llevan a cabo unas simulaciones del impacto de estos vehículos contra una pared rígida, con el objetivo de comparar los resultados obtenidos con los resultados de los ensayos reales desarrollados por la NHTS (National Highway Traffic Safety Administration). Después de validar los modelos, se empieza a simular el impacto de ambos vehículos contra un pilar para comprobar la influencia de la tipología del vehículo en la carga de impacto contra esta estructura. Así mismo, también se realizará la comprobación del cumplimento de la normativa establecida en el Documento Básico SE-AE (Seguridad estructural – Acciones en la edificiación) del CTE y en el Eurocódigo relativa a las acciones sobre un edificio causadas por un impacto.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] In this TFM, the influence of vehicle typology on impact loads in structures is studied by simulations of finite elements carried out with the program Abaqus. To carry it out, we start with the finite element models of two different vehicles, a Chevrolet Silverado C1500 pick up and a Geo Metro. These models, which are downloaded from the NHTSA website (National Highway Traffic Safety Administration), are designed in the program Ls-Dyna, so it will be necessary to carry out a series of operations in order to import them into Abaqus. Once these models are imported into Abaqus, it is necessary to validate them. For that, simulations of the impact of these vehicles against a rigid wall are carried out, with the aim of comparing the results obtained with the results of the real tests developed by the NHTS (National Highway Traffic Safety Administration). After validating the models, the impact of both vehicles against a pillar is begun to simulate the influence of the vehicle's type on the impact load against this structure. Likewise, the verification of compliance with the regulations established in the Basic Document SE-AE (Structural Security - Actions in the building) of the CTE and in the Eurocode relating to the actions on a building caused by an impact will also be carried out.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectAutomóviles-Resistencia a las colisioneses_ES
dc.subjectResistencia de materialeses_ES
dc.subjectElementos finitoses_ES
dc.subjectSimulación por ordenadores_ES
dc.titleEstudo da influencia da tipoloxía do vehículo nas cargas de impacto en estruturases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.EPS). Enxeñaría industrial. Curso 2018/2019es_ES


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