Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorAntelo González, Felipe
dc.contributor.authorSenín Senín, Carlos
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinases_ES
dc.date.accessioned2019-09-27T08:53:29Z
dc.date.available2019-09-27T08:53:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/23997
dc.description.abstract[Resumen ]Las emisiones de gases contaminantes procedentes de los motores de los buques mercantes en puerto son un problema para el medioambiente y salud de las personas en zonas cercanas a los puertos. Ante esta situación las autoridades marítimas, autoridades políticas internacionales, nacionales y locales establecen normativas con el calendario diseñado para la adaptación de los buques mercantes. Existen múltiples opciones para la reducción de las emisiones de gases contaminantes por eso es imprescindible conocerlas para analizar su desarrollo, rentabilidad y logística desde el punto de vista técnico y económico. La desconexión de los generadores auxiliares de corriente eléctrica y por tanto la conexión del buque mercante a suministro eléctrico desde tierra es una opción atractiva y bien considerada por la sociedad, la variedad en la flota internacional de buques mercantes y las características diversas de las instalaciones portuarias hacen que esta tecnología sea analizada caso por caso por armadores, departamentos técnicos y autoridades portuarias.es_ES
dc.description.abstract[Resumo ]As emisións de gases contaminantes procedentes dos motores dos buques mercantes no porto son un problema para o medioambiente e saúde das persoas nas zonas cercanas ós portos. Ante esta situación as autoridades marítimas, autoridades políticas internacionais, nacionais e locais establecen normativas cun calendario deseñado para a adaptación dos buques mercantes. Existen múltiples opcións para a reducción das emisiones de gases contaminantes por iso é imprescindible coñecelos para a súa análise e desénrolo, rentabilidade e loxística dende o punto de vista técnico e económico. A desconexión dos xeradores auxiliares de corrente eléctrica e por tanto a conexión do buque mercante ó suministro eléctrico dende terra é unha opción atractiva e ben considerada pola sociedade, a variedade na flota internacional de buques mercantes e as características diversas das instalacións portuarias fan que esta tecnoloxía sea analizada caso por caso por armadores, departamentos técnicos e autoridades portuarias.es_ES
dc.description.abstract[Abstrat] The emissions of polluting gases from engines of merchant ships in port are a problem for environment and health of people in areas near the ports. Faced with this situation, maritime authorities, international, national and local political authorities establish regulations with the calendar designed for adaption to merchant ships. There are multiple options for reduction of pollution gas emissions, with is why it is essential to know them in order to analyze their development, profitability and logistics from a technical and economic point of view. The disconnection of the auxiliary diesel generators and therefore the connectionof merchant ship to electricity supply on shore is an attractive and well-considered option by society, the variety in the international fleet of merchant ships the diverse characteristics of port facilities. Make this technology analyzed on a case-by-case basis by ship ownwers, technical departaments and port.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectBuques mercanteses_ES
dc.subjectSuministro eléctricoes_ES
dc.subjectSistema Shore-to-shipes_ES
dc.subjectinstalaciones portuariases_ES
dc.titleSistema Shore-to-ship para suministro eléctrico a buques mercanteses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.ETSNEM). Enxeñaría Mariña. Curso 2018/2019es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem