La mascota como recurso de socialización en los contextos urbanos contemporáneos: un estudio sociocultural
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/23614
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Coleccións
- Socioloxía, Grao en [152]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
La mascota como recurso de socialización en los contextos urbanos contemporáneos: un estudio socioculturalTítulo(s) alternativo(s)
A mascota como recurso de socialización nos contextos urbanos contemporáneos: un estudo socioculturalThe pet as a socialization´s resource in contemporary urban contexts: a sociocultural study
Autor(es)
Director(es)
Couceiro, EnriqueData
2018Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. Curso 2017/2018Resumo
[Resumen] El objetivo principal de este trabajo es el de describir la imagen y valoración
social de la mascota en contextos urbanos contemporáneos, presentando en
qué sentido ha experimentado una notable transformación desde una función
instrumental hasta su actual figura antropomorfizada, convirtiéndose no sólo en
actor social de la vida familiar, sino también de muchas de las relaciones
sociales de sus dueños, en el contexto diario urbano contemporáneo.
Asimismo, sondea en qué sentido puede considerarse al perro un “mediador” o
“facilitador” de las relaciones sociales dentro de un modo de vida
marcadamente individualista. Para ello, este trabajo emplea la metodología
cualitativa, basada, por un lado, en entrevistas en profundidad dirigidas a
diversos actores sociales en escenarios de interacción urbana; y por otro, en la
revisión de una amplia bibliografía sobre esta cuestión. Se pretende, con ello,
estimar la validez de todas las hipótesis planteadas. [Resumo] O obxectivo principal deste traballo é describir a imaxe e o valor social da
mascota nos contextos urbanos contemporáneos, presentando en que sentido
experimentou unha notable transformación dunha función instrumental á súa
actual figura antropomorfizada, converténdose non só nun actor social da vida
familiar, senon tamén das moitas das relacións sociais dos seus donos, no
contexto cotián urban contemporáneo. Tamén sondease en que sentido o can
pode considerarse un "mediador" ou "facilitador" das relacións sociais dentro
dunha maneira de vida marcadamente individualista. Para iso, este traballo
utiliza unha metodoloxía cualitativa, baseada, por unha banda, en entrevistas
en profundidade dirixidas a diferentes actores sociais en escenarios de
interacción urbana; e doutra banda, na revisión dunha ampla bibliografía sobre
esta cuestión. Preténdese, con isto, estimar a validez de todas as hipóteses
consideradas. [Abstract] The main objective of this work is to describe the image and the social value of
the pet in contemporary urban contexts, presenting in what sense it has
undergone a remarkable transformation from an instrumental function to its
current anthropomorphized figure, becoming not only a social actor of family’s
life, but also many of the social relationships of their owners, in the
contemporary everyday life urban context. It also probes in what sense the dog
can be considered a "mediator" or "facilitator" of social relations within a
markedly individualistic way of life. To this end, this work uses qualitative
methodology, based, on one hand, on in-depth interviews directed to various
social actors in urban interaction scenarios; and on the other hand, in the
revision of a wide bibliography on this issue. It is pretended by this, to estimate
the validity of all the hypotheses proposed.
Palabras chave
Mascota
Antropomorfización
Socialización
Contexto urbano
Cotidianidad
Vida cotiá
Pet
Anthropomorphization
Socialization
Urban context
Everyday life
Antropomorfización
Socialización
Contexto urbano
Cotidianidad
Vida cotiá
Pet
Anthropomorphization
Socialization
Urban context
Everyday life
Dereitos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España