Guía de boas prácticas de aprendizaxe e servizo na Universidade da Coruña
View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/23130
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Metadata
Show full item recordTitle
Guía de boas prácticas de aprendizaxe e servizo na Universidade da CoruñaAuthor(s)
Date
2019Citation
Oficina de Cooperación e Voluntariado (OCV) e Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE) (ed.) (2019): Guía de boas prácticas de Aprendizaxe e Servizo na Universidade da Coruña. Col. Contextos Universitarios Transformadores (n.3). Universidade da Coruña. A Coruña.
Abstract
[Resumo] Unha das premisas fundamentais do Plan estratéxico da UDC 2013-2020
é “a necesidade e a vontade de facer da UDC unha universidade somerxida, íntegra
e activamente na sociedade que a rodea, unha universidade aberta, en diálogo cos axentes sociais e as entidades públicas
e privadas para superar con éxito os retos
formulados pola sociedade do século XXI” (p.4). Baixo este marco estratéxico cobra pleno sentido o impulso de metodoloxías como a Aprendizaxe e Servizo e por iso,
a nosa Universidade está inmersa dende
o ano 2015 nun proceso de institucionalización do ApS como motor de cambio para a formación de futuros cidadáns comprometidos socialmente. A Oficina de Cooperación e Voluntariado (OCV) e o Centro Universitario de Formación e Innovación Docente (CUFIE)
asumimos o papel de dinamizadores desta metodoloxía entre o profesorado universitario. Con esta guía de boas prácticas pretendemos dar a coñecer os
proxectos que se levaron a cabo nestas tres últimas edicións.
Keywords
Aprendizaxe-servizo
Responsabilidade social
Metodoloxías activas
Responsabilidade social
Metodoloxías activas
Description
Guía que recolle algúns dos proxectos de Aprendizaxe e Servizo desenvolvidos por docentes e alumnado da Universidade da Coruña en colaboración con distintas entidades sociais da contorna. Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 3
ISSN
2605-1222
ISBN
978-84-9749-722-0