El debate sobre el sistema de acreditación del profesorado en fisioterapia desde una perspectiva académica y científica
View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/22229
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Collections
- GI-IPRF - Artigos [140]
Metadata
Show full item recordTitle
El debate sobre el sistema de acreditación del profesorado en fisioterapia desde una perspectiva académica y científicaAlternative Title(s)
The debate on the teacher’s accreditation system in physiotherapy from an academic and scientific perspectiveAuthor(s)
Date
2018Citation
Souto Camba S, García Ríos MC, Chillón Martínez R, et al. El debate sobre el sistema de acreditación del profesorado en fisioterapia desde una perspectiva académica y científica. Fisioter. 2019; 41(1): 1-3
Description
Editorial
Editor version
Rights
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
ISSN
0211-5638