El debate sobre el sistema de acreditación del profesorado en fisioterapia desde una perspectiva académica y científica
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22229
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Coleccións
- GI-IPRF - Artigos [133]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
El debate sobre el sistema de acreditación del profesorado en fisioterapia desde una perspectiva académica y científicaTítulo(s) alternativo(s)
The debate on the teacher’s accreditation system in physiotherapy from an academic and scientific perspectiveAutor(es)
Data
2018Cita bibliográfica
Souto Camba S, García Ríos MC, Chillón Martínez R, et al. El debate sobre el sistema de acreditación del profesorado en fisioterapia desde una perspectiva académica y científica. Fisioter. 2019; 41(1): 1-3
Descrición
Editorial
Versión do editor
Dereitos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
ISSN
0211-5638