Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorLópez López, Manuel
dc.contributor.authorRoget, Sergio
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Politécnica Superiores_ES
dc.date.accessioned2019-02-14T15:51:52Z
dc.date.available2019-02-14T15:51:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/21758
dc.description.abstract[Resumen]: En este trabajo se va a realizar el análisis de la normativa referente a la situación accidental del impacto de un vehículo contra una columna de parking, con la ayuda de simulaciones mediante el método de los elementos finitos. En estas simulaciones se usará un modelo de una camioneta para de este modo, poder efectuar dichas simulaciones con ordenadores comerciales. Se estudiarán seis casos diferentes de impacto de un vehículo contra un pilar de parking: Con los dos primeros casos se valida el modelo comparando los resultados con la bibliografía y con los cuatro últimos se estudian las situaciones más comunes de impacto en un parking. Además, en los casos de estudio se analiza el comportamiento de diferentes tipologías de sección de los perfiles ante esta situación accidental.es_ES
dc.description.abstract[Resumo]: Neste traballo vaise analizar as regulacións sobre a situación accidental do impacto dun vehículo contra unha columna de estacionamento, coa axuda de simulacións usando o método de elementos finitos. Nestas simulacións utilizarase un modelo de camioneta para poder realizar estas simulacións con ordenadores comerciais. Estudaranse seis casos diferentes de impacto dun vehículo contra un pilar de estacionamento: cos primeiros dous casos, o modelo é validado comparando os resultados coa bibliografía e cas catro ultimas estúdanse as situacións de impacto máis comúns nun aparcadoiro. Ademais, nos casos de estudo, analizase o comportamento dos diferentes tipos de seccións dos perfís ante esta situación accidental.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]: In this paper we will analyze the regulations regarding the accidental situation of the impact of a vehicle against a parking column, with the help of simulations using the finite element method. In these simulations a model of a truck will be used in order to be able to carry out these simulations with commercial computers. Six different cases of impact of a vehicle against a parking pillar will be studied: With the first two cases, the model is validated by comparing the results with the bibliography and with the last four the most common impact situations in a car park are studied. In addition, in the case studies, the behavior of different types of sections of the profiles is analyzed in the face of this accidental situation.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectModelización tridimensionales_ES
dc.subjectSimulación por ordenadores_ES
dc.subjectCinemática - Simulación por ordenadores_ES
dc.titleModelización tridimensional del impacto de un vehículo contra una columna de parkinges_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.EPS). Enxeñaría mecánica. Curso 2017/2018es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem