Buque portacontenedores Post Panamax 9000 TEU`s
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/21185Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Buque portacontenedores Post Panamax 9000 TEU`sTítulo(s) alternativo(s)
9000 TEU Post Panamax containershipAutor(es)
Director(es)
Pena Agras, José DanielData
2017Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Politécnica SuperiorDescrición
Traballo fin de mestrado (UDC.EPS). Enxeñaría naval e oceánica. Curso 2017/2018Resumo
[Resumen]:
El propósito de este Trabajo Fin de Máster es la definición técnica de un buque portacontenedores Post Panamax, cumpliendo las RPAs establecidas. Como principal requerimiento está el albergar 9.000 TEU's de carga, aspecto que condiciona las dimensiones del buque. Las dimensiones principales definidas son las siguientes: 333,37 metros de eslora total, 44,23 metros de manga y 26,41 metros de puntal. Su velocidad de servicio será de 25,5 nudos, según requerimientos, y estará propulsado por un motor diésel directamente acoplado a la línea de ejes. El buque será diseñado para dar servicio tanto a una ruta Asia- Europa como Asia- Norteamérica, con una autonomía que permitirá hacer el trayecto de 12.000 millas. La acomodación estará diseñada para alojar a 28 personas en camarotes individuales, siendo estas dos últimas condiciones requerimientos iniciales. [Abstract]:
The purpose of this Master Final Project is the technical definition of a Post Panamax container ship, complying with the established RPAs. The main requirement is to harbor a 9000 TEU charge, aspect that determines the dimensions of the vessel. The main defined dimensions are the next ones: an overall length of 333,37 metres, a beam of 44,23 metres and a depth of 26,41 metres. lts service speed will be 25,5 knots, as requirements and it will be powered by a diesel engine directly coupled to the propeller shaft. The vessel will be designed to give service either an Asia- Europe route oran Asia- North America route, with an autonomy that will allow it todo the 12.000 miles route. The accommodation will be designed to house a crew of 28 people at individual cabins, being this last two ones
initial requirement conditions. [Resumo]:
O propósito deste Traballo Fin de Máster é a definición técnica dun buque
portacontenedores Post Panamax, cumplindo as RPAs establecidas. Como principal requirimento está o albergar 9.000 TEU's de carga, aspecto que condiciona as dimensións do buque. As dimensións principais definidas son as seguintes: 333,37 metros de eslora total, 44,23 metros de manga e 26,41 metros de puntal. A súa velocidade de servizo será de 25,5 nudos, según requirimentos , e estará propulsado por un motor diésel directamente acoplado á línea de eixes. O buque será diseñado para dar servizo tanto a unha ruta Asia - Europa como Asia- Norteamérica, cunha autonomía que permitirá facer o traxecto de
12.000 millas. A acomodación estará diseñada para aloxar a 28 persoas en camarotes individuais, sendo estas dúas últimas condicións requirimentos iniciais.
Palabras chave
Portacontenedores
Cargueros
Cargueros
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido