Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorTorres Santomé, Jurjo
dc.contributor.authorGil Gesto, Isabel
dc.date.accessioned2018-06-12T14:05:47Z
dc.date.available2018-06-12T14:05:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/20805
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación .5016V01es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A presente investigación pennite inferir que en Ecuador, durante o goberno da Revolución Cidadá (2007-2017), confonnouse unha gobernanza da educación pública baseada na interacción entre organismos públicos, o sector privado e a sociedade civil, en tanto un proceso de experimentación regulatoria neoliberal que envolve a política educativa do proxecto político da Revolución Cidadá; proxecto que nace, precisamente, como proposta política postneoliberal. Sostemos que se produce unha percolación cultural por parte do mercado (López Rey, 2006, p.60) nun ámbito totalmente alleio, como é a educación pública, a través de procesos endóxenos e exógenos de privatización. Pero, sobre todo, detectamos procesos privatizadores a raíz da interacción estratéxica de actores emerxentes, non necesariamente educativos, como a banca do desenvolvemento, as principais familias empresarias do país (a través dos seus grupos económicos e fundacións corporativas) así como outras organizacións da sociedade civil que inciden, actúan e presionan na xestión e toma de decisións en educación desde a caridade capitalista. Confónnase unha sorte de "gobernanza corporativa de corte filantrópico" da educación pública, a pesar de atopar forte resistencia social e ofrecer certa contención limitada (da privatización) por parte do proxecto político da Revolución Cidadá, percolado igualmente pola matriz do mercado.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] La presente investigación permite inferir que en Ecuador, durante el gobierno de la Revolución Ciudadana (2007-2017), se conforma una gobernanza de la educación pública basada en la interacción entre organismos públicos, el sector privado y la sociedad civil, en tanto un proceso de experimentación regulatoria neoliberal el cual envuelve la política educativa del proyecto político de la Revolución Ciudadana. Proyecto que nace, precisamente, como propuesta política postneoliberal. Sostenemos que se produce una percolación cultural por parte del mercado (López Rey, 2006, p.60) en un ámbito completamente ajeno, como es la educación pública, a través de procesos endógenos y exógenos de privatización. Pero, sobre todo, detectamos procesos privatizadores a raíz de la interacción estratégica de actores emergentes, no necesariamente educativos, como la banca del desarrollo, las principales familias empresarias del país (a través de sus grupos económicos y fundaciones corporativas) así como otras organizaciones de la sociedad civil que inciden, actúan y presionan en la gestión y toma de decisiones en educación desde la caridad capitalista. Se conforma una suerte de "gobernanza corporativa de corte filantrópico" de la educación pública, pese a encontrar fuerte resistencia social y ofrecer cierta contención limitada (de la privatización) por parte del proyecto político de la Revolución Ciudadana, percolado, igualmente, por la matriz del mercado.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]The present investigation allows us to infer that in Ecuador, during the government of the Citizen Revolution (2007-2017), a governance of public education based on the interaction between public agencies, the private sector and civil society is formed. A process of neo liberal regulatory experimentation that involves the educational policy of the political project of the Citizen Revolution that was born, precisely, as a post-neo liberal political proposa!. We argue that there is a cultural percolation on the part of the market (López Rey, 2006, p.60) in a completely foreign environment, such as public education, through endogenous and exogenous processes of privatization. But, aboye all, we detected privatization processes as a result of the strategic interaction of emerging actors, not necessarily educational ones, such as development banks, the country's main business families (through its economic groups and corporate foundations) as well as other fInancial organizations. the civil society that influence, act and press in the management and decision making in education from the capitalist charity. A kind of "philanthropic corporate governance" of public education is formed, despite finding strong social resistance and offering sorne limited containment (of privatization) by the political project of the Citizen Revolution, percolated, likewise, by the market matrix.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectMovimientos sociales-Ecuador-21º sigloes_ES
dc.subjectGobierno corporativo-Ecuadores_ES
dc.subjectEducación-Política gubernamental-Ecuadores_ES
dc.titleLa política educativa del gobierno de la Revolución Ciudadana en Ecuador (2007-2017) y la gobernanza corporativa de la educación de corte filantrópicoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem