Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorPrieto García, Abraham
dc.contributor.authorLópez Enseñat, Daniel
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Politécnica Superiores_ES
dc.date.accessioned2017-11-13T16:22:17Z
dc.date.available2017-11-13T16:22:17Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/19736
dc.description.abstractResumen: En este trabajo se lleva a cabo el desarrollo y aplicación de un algoritmo distribuido Embodied Evolution (dEE) en un entorno real. Para ello, se hace un estudio de las técnicas de aprendizaje más utilizadas en el campo del machine learning y se aplican en diferentes problemas. En primer lugar, se utiliza un algoritmo genético simple sin sistema de decisión en un problema discreto. Posteriormente se resuelve un problema continuo mediante un algoritmo neuroevolutivo (NEAT). Por último, se desarrolla el algoritmo dEE para un problema continuo multiagente y se comprueba que funcione adecuadamente antes de que ser utilizado en el problema reales_ES
dc.description.abstractResumo: Neste traballo lévase a cabo o desenvolvemento e a aplicación dun algoritmo distribuído Embodied Evolution (dEE) nun entorno real. Para iso, faise un estudo das técnicas de aprendizaxe máis utilizadas no campo do machine learning e aplícanse a diferentes problemas. En primeiro lugar, utilízase un algoritmo xenético simple sen sistema de decisión nun problema discreto. De seguido, resólvese un problema continuo coa axuda dun algoritmo neuroevolutivo (NEAT). Por último, o algoritmo dEE é desenvolvido para un problema continuo multiaxente e compróbase que funcione de forma axeitada antes de ser usado no problema real.es_ES
dc.description.abstractAbstract: Within the following Bachelor thesis, the development and implementation of a distributed Embodied Evolution (dEE) algorithm are carried out in a real environment. For this purpose, a study is conducted on the most used learning techniques in the field of machine learning and it is applied in different problems. First of all, it is adopted a simple genetic algorithm without a decision system in a discrete problem. Then, a continuous problem is solved by a neuroevolutive algorithm (NEAT). Finally, a dEE algorithm is developed for a multiagent continuous problem and it is checked that it works properly before its use in a real problem.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectAlgoritmos genéticoses_ES
dc.subjectAlgoritmoses_ES
dc.subjectTratamiento repartidoes_ES
dc.titleHerramientas de evolución colectiva para el tratamiento de problemas distribuidoses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.EPS). Enxeñaría en tecnoloxías industriais. Curso 2016/2017es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem