Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Escola Internacional de Doutoramento (EIDUDC)
  • Teses de doutoramento
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Escola Internacional de Doutoramento (EIDUDC)
  • Teses de doutoramento
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El remolque de escolta: propuesta fundamentada hacia la necesidad de la implementación de un remolcador versátil en el puerto exterior de La Coruña

Thumbnail
Ver/abrir
PerezCanosa_JoseManuel_TD_2017.pdf (16.31Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/19650
Coleccións
  • Teses de doutoramento [2232]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
El remolque de escolta: propuesta fundamentada hacia la necesidad de la implementación de un remolcador versátil en el puerto exterior de La Coruña
Autor(es)
Pérez-Canosa, José M.
Director(es)
Iglesias Baniela, Santiago
Data
2017
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Departamento de Ciencias da Navegación e da Terra
Resumo
[Resumo] O accidente do petroleiro “Exxon Valdez” e a catástrofe medioambiental derivada do mesmo desencadeou finalmente a promulgación da OPA 90, e con ela, a obrigatoriedade do remolque de escolta como a ferramenta vital orientada a evitar as consecuencias que potencialmente se poden producir cando buques tanque perden o goberno e/ou a propulsión navegando por zonas especialmente sensibles próximas á costa. Anos máis tarde, varias terminais petrolíferas do norte de Europa comezaron a esixir o remolque de escolta, sendo o xerme da súa progresiva implantación no continente. Os accidentes de petroleiros na Coruña e nas súas proximidades décadas atrás constitúen un exemplo paradigmático dos riscos e consecuencias derivados dun accidente destas características; de aí a necesidade de empregar tódolos medios posibles para evitalos. Ao novo porto exterior trasladarase todo o tráfico deste tipo de buques e por elo, partindo do estado da arte no mundo do remolque, nesta Tese analízase e, finalmente, proponse de modo fundamentado un tipo de remolcador versátil que, como elemento relevante do sistema de seguridade do porto, poida levar a cabo de modo eficiente as tarefas de remolque xenuíno de escolta e remolque portuario.
 
[Resumen] El accidente del petrolero “Exxon Valdez” y la catástrofe medioambiental derivada del mismo desencadenó finalmente la promulgación de la OPA 90 en EE.UU. y, con ella, la obligatoriedad del remolque de escolta como herramienta vital orientada a evitar las consecuencias que potencialmente se pueden producir cuando buques tanque pierden el gobierno y/o la propulsión navegando por zonas especialmente sensibles próximas a la costa. Años más tarde, varias terminales petrolíferas del norte de Europa comenzaron a exigir el remolque de escolta, siendo el germen de su progresiva implantación en el continente. Los accidentes de petroleros en La Coruña y sus proximidades décadas atrás constituyen un ejemplo paradigmático de los riesgos y consecuencias derivados de un accidente de estas características; de ahí la necesidad de emplear todos los medios posibles para evitarlos. Al nuevo puerto exterior se trasladará todo el tráfico de este tipo de buques por ello, partiendo del estado del arte en el mundo del remolque, en esta Tesis se analiza y, finalmente, se propone de modo fundamentado un tipo de remolcador versátil que, como elemento relevante del sistema de seguridad del puerto, pueda llevar a cabo de modo eficiente las tareas de remolque genuino de escolta y remolque portuario.
 
[Abstract] The oil tanker “Exxon Valdez” accident and the subsequent environmental catastrophe triggered the promulgation of the OPA 90 in USA and, with it, the escort towing as a compulsory vital tool focused on avoid the potential consequences which can take place when the steering and/or propulsion system on tankers transiting through sensitive areas near the coast are lost. Years later, several Northern Europe oil terminals started to demand the escort towing, being the germ of an ongoing implementation in the continent. Decades ago, accidents of oil tankers in La Coruna and vicinity were a paradigmatic example of risks involved and consequences associated with this type of accidents; hence, the need to use all available means to prevent them as the traffic of these vessels be transferred to the outer harbour. In this Thesis, starting from the state of art in the towing world, a type of versatile tug is analysed and finally purposed in a reasoned way so that the tasks of genuine escort towing and harbour towing could be carried out in an efficient way to be a relevant element of the harbour safety system.
 
Palabras chave
Remolcadores-Seguridad
Buques de servicio
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións