Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorVázquez Otero, Alba María
dc.contributor.advisorBouzón Seoane, César
dc.contributor.authorGonzález Blanco, Sandra
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2017-09-18T09:33:47Z
dc.date.available2017-09-18T09:33:47Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/19483
dc.description.abstract[Resumen] Introducción: El término y las medidas para una educación inclusiva están cada vez más presentes en nuestra sociedad. En España, donde más se lucha por conseguir una educación de calidad e inclusiva es con los Alumnos con Necesidades Educativas de Apoyo Específico. Es por ello que los recursos para promover su participación plena y satisfactoria en el ámbito educativo cada vez son mayores. Sin embargo, existen profesiones como la Terapia Ocupacional, que aún no están presentes en los centros educativos ordinarios de gran parte de las Comunidades Autónomas españolas. Por ello es necesario explorar las percepciones de aquellas personas que comparten con el terapeuta ocupacional su trabajo diario en el colegio. Objetivos: El objetivo principal de este proyecto es explorar cómo la figura del terapeuta ocupacional puede contribuir en un colegio ordinario. Metodología: Para llevar a cabo el proyecto se empleará una metodología cualitativa desde un enfoque fenomenológico y etnográfico. Se desarrollará en un colegio ordinario de Pontevedra. Para la recogida de datos se realizarán entrevistas con profesores, grupos de discusión formados por familiares y se empleará la observación de los alumnos en las sesiones de Terapia Ocupacional. Posteriormente se hará un análisis detallado de los datos para llegar a la interpretación del fenómeno estudiado.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Introdución: O termo e as medidas para a educación inclusiva están cada vez máis presentes na nosa sociedade. En España, onde máis se está esforzando por acadar unha educación de calidade e inclusiva, atópase cos Alumnos con Necesidades Específicas de Apoio Educativo. É por iso que os recursos para promover a súa participación plena e satisfactoria no ámbito educativo están a aumentar. Non obstante, hai profesións como a Terapia Ocupacional, que aínda non están presentes nos centros educativos ordinarios de gran parte das comunidades autónomas. Por iso, é necesario explorar as percepcións das persoas que comparten co terapeuta ocupacional os seus traballos diarios na escola. Obxectivos: O obxectivo principal deste proxecto é explorar como a figura do terapeuta ocupacional pode contribuír nunha escola ordinaria. Metodoloxía: Para levar a cabo o proxecto utilizarase unha metodoloxía cualitativa dende un enfoque fenomenolóxico e etnográfico. Será realizado nunha escola ordinaria en Pontevedra. Para a recollida de datos, realizaranse entrevistas cos profesores, utilizaranse grupos de discusión formados por membros da familia e observaranse os alumnos nas sesións de Terapia Ocupacional. Posteriormente realizarase unha análise detallada dos datos para chegar á interpretación do fenómeno estudado.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Introduction: The term and measures for an inclusive education are increasingly in our society. In Spain, where is more struggling to achieve quality and inclusive education is with the Students with Specific Educational Support Needs. That is why the resources to promote their full and satisfactory participation in the educational field are increasing. However, there are professions such as Occupational Therapy, that are not yet present in the ordinary educational centers of much of the Spanish Autonomous Communities. It is therefore necessary to explore the perceptions of those people who share with the occupational therapist their daily work in school. Objectives: The general objective of this project is to explore how the figure of the occupational therapist can contribute in an ordinary school. Methodology: To carry out the project we will use a qualitative methodology from a phenomenological and ethnographic approach. The research will be developed in an ordinary school in Pontevedra. For data collection, interviews will be conducted with teachers, discussion groups formed by family members and the observation of students in the Occupational Therapy sessions will be used. Afterwards, we will done a detailed analysis of the data to reach at the interpretation of the phenomenon studied.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectTerapia ocupacionales_ES
dc.subjectNecesidades educativases_ES
dc.subjectColegio ordinarioes_ES
dc.subjectEducación inclusivaes_ES
dc.subjectOccupational therapyes_ES
dc.subjectEducational needses_ES
dc.subjectOrdinary schooles_ES
dc.subjectInclusive educationes_ES
dc.titleTerapia ocupacional y educación: explorando la figura del terapeuta ocupacional en un centro educativoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2016/2017es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem