A influencia dos factores ambientais na vida comunitaria dos nenos con diversidade funcional motora, desde a perspectiva das familias
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/19482Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A influencia dos factores ambientais na vida comunitaria dos nenos con diversidade funcional motora, desde a perspectiva das familiasAutor(es)
Director(es)
Darriba Fraga, María JoséVázquez Otero, Alba María
Data
2017-09Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da SaúdeDescrición
Traballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2016/2017Resumo
[Resumo] Introdución. A participación na vida comunitaria é de gran importancia
para o desenvolvemento dos nenos, xa que través desta establecen
relacións sociais, manifestan a súa creatividade, desenvolven a súa
identidade e nace o significado da súa vida.
En ocasións, isto pode verse influenciado polos factores ambientais debido
a que en toda participación existe unha interacción entre a persoa, as
ocupacións e as contornas. Así pois, expoñerase a posible interacción dos
diferentes ambientes que poden limitar ou facilitar a participación
comunitaria dos nenos con diversidade funcional motora.
Obxectivo. Indagar sobre os aspectos ambientais que facilitan ou
comprometen a participación dos nenos con diversidade funcional motora
na comunidade, a través das perspectiva das familias.
Metodoloxía. Empregarase unha metodoloxía cualitativa cun enfoque
fenomenolóxico. Desta maneira estudarase a realidade dunha poboación
desde un contexto natural, a través das experiencias e o punto de vista das
persoas. A selección de participantes realizarase mediante unha mostraxe
teórica intencional e na técnica de recollida de datos empregarase:
entrevistas semi-estruturadas, un caderno de campo e grupos de discusión [Resumen] Introducción. La participación en la vida comunitaria es de gran
importancia para el desarrollo de los niños, ya que través de esta
establecen relaciones sociales, manifiestan su creatividad, desarrollan su
identidad y nace el significado de su vida.
En ocasiones, esto puede verse influenciado por los factores ambientales
debido a que en toda participación existe una interacción entre la persona,
sus ocupaciones y los entornos. Así pues, se expondrá la posible
interacción de los diferentes ambientes que puedan limitar o facilitar la
participación comunitaria de los niños con diversidad funcional motora.
Objetivo. Indagar sobre los aspectos ambientais que facilitan o
comprometen la participación de los niños con diversidad funcional motora
en la comunidad, a través de la perspectiva de las familias.
Metodología. Se utilizará una metodología cualitativa con un enfoque
fenomenológico. Desta maneira se estudiará la realidad de una población
desde un contexto natural, a través de las experiencias y el punto de vista
de las personas. La selección de participantes se realizará mediante un
muestreo teórico intencional y para la técnica de recogida de datos se
empleará: entrevistas semi-estructuradas, un cuaderno de campo y grupos
de discusión. [Abstract] Introduction. Participation in community live is of great importance for the
developmente of children, through it, social relationships are established,
they manifest their creativity, develop their identity and the meaning of their
live born.
Sometimes this can be influenced by environmental factor, since in all
participation there is an interaction betwenn the person, his occupations and
the environment. That is why we will talk about the possibility of an influence
of diferent environments that may limit or facilitate the community
participation of children with motor functional diversity.
Aim. To investigate about the environmental aspects that facilitata or
comprimise the particiaption of children with motor functional diversity in the
community, throught the perspective of their families.
Methodology. A qualitative methodology will be used with a
phenomenological approach. In this way we will study the reality of a
population from a natural context through the experiences and the point of
view of the people. The selection of participants will be done by means of
an intentional theoretical sampling and the data collection technique will be
used: sami-structured interviews, a field notebook and discussion groups.
Palabras chave
Terapia ocupacional
Infancia
Diversidade funcional
Factores ambientais
Participación
Comunidade
Diversidad funcional
Factores ambientales
Occupational therapy
Children
Functional diversity
Environmental factors
Community
Participation
Infancia
Diversidade funcional
Factores ambientais
Participación
Comunidade
Diversidad funcional
Factores ambientales
Occupational therapy
Children
Functional diversity
Environmental factors
Community
Participation
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido