Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorCastro-Santos, Laura
dc.contributor.advisorYáñez Braxe, Ramón
dc.contributor.authorPreto Fernández, Brais
dc.date.accessioned2017-07-12T15:44:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/19267
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Tecnoloxías Navais e Oceánicases_ES
dc.description.abstract[Resumo] Neste estudo de investigación, preténdese afondar no coñecemento sobre a competitividade dos estaleiros, e ir un chanzo máis alá da terna dos tres factores de competitividade clásicos (prazo, prezo e calidade). Así mesmo, preténdese ofrecer unha listaxe completa de factores de competitividade que, ademais de seren relevantes para a competitividade dos estaleiros, lle poidan resultar útiles ás persoas que os dirixen para detectar onde poden mellorar a súa competitividade. O documento céntrase primeiro en definir os conceptos centrais da investigación: competitividade; estratexia competitiva; factor de competitividade; e todos e cada un dos trinta e dous factores de competitividade detectados como relevantes na revisión bibliográfica. E despois, elabórase un modelo de análise para respostar tres preguntas sobre o caso de estudo (o núcleo industrial da empresa Navantia, SA na ría de Ferrol): 1) cales son os factores de competitividade máis importantes?; 2) cal é o grao de desenvolvemento dos factores sobre os que a empresa pode influír de xeito directo?; e 3) é competitivo o núcleo industrial? O modelo de análise empregado está baseado nun marco teórico e nunha metodoloxía que permiten o estudo doutros estaleiros empregando o mesmo modelo do caso de estudo desta investigación.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The intention of this thesis is to get an in-depth knowledge of shipyards’ competitiveness and to go beyond the three conventional competitiveness factors (price, delivery time and quality). It is offered a complete list of competitiveness factors which, besides of being relevant for competitiveness, are useful for those people who are in charge of a shipyard, in order to help them to detect where they could improve their competitiveness. Firstly, this document focuses on defining the main concepts of the research: competitiveness, competitive strategy, factor of competitiveness, and each of the thirty-two factors of competitiveness that have been identified during the literature review as relevant factors for the competitiveness of shipyards. After that part, an analysis model was elaborated in order to answer three questions about the case study (Navantia, SA1 in the Ferrol estuary): 1) Which are the most relevant competitiveness factors? 2) Which is the development degree of those competitiveness factors on which the enterprise has direct influence? 3) Is the shipyard competitive? The analysis model is based on a theoretical framework and on a methodology that would allow to study other shipyards using the same model applied in the case study of this research.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] En este estudio se pretende ahondar en el conocimiento sobre la competitividad de los astilleros, e ir un paso más allá de la terna de los tres factores de competitividad clásicos (plazo, precio y calidad). Se pretende ofrecer una lista completa de factores de competitividad que, además de ser relevantes para la competitividad, le puedan resultar útiles a las personas que dirigen un astillero para detectar donde pueden mejorar su competitividad. Primero se centra en definir los conceptos centrales de la investigación: competitividad; estrategia competitiva, factor de competitividad; y todos y cada uno de los treinta y dos factores de competitividad detectados como relevantes en la bibliografía revisada. Y después, se elabora un modelo de análisis para contestar tres preguntas sobre el caso de estudio (la empresa Navantia, SA en la ría de Ferrol): 1) ¿cuáles son los factores de competitividad más importantes?; 2) ¿cuál es el grado de desarrollo de los factores sobre los que la empresa puede influir de manera directa?; y 3) ¿es competitivo el astillero? El modelo de análisis empleado para el caso de estudio de esta investigación, está basado en un marco teórico y en una metodología que permiten el estudio de otros astilleros empleando el mismo modelo.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectCompetitividad (Economía)-Españaes_ES
dc.subjectAstilleros-Galicia-Ferroles_ES
dc.subjectConstrucción naval-Aspecto económico-Galicia-Ferroles_ES
dc.titleOs factores de competitividade dos estaleiros na era global: o caso de Navantia, SA na ría de Ferroles_ES
dc.title.alternativeFactors of competitiveness of shipyards in the global age: the case of Navantia, SA in the Ferrol estuaryes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.date.embargoEndDate2019-06-16es_ES
dc.date.embargoLift2019-06-16


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem