Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorDios Viéitez, María Jesús
dc.contributor.authorCastro Vázquez, José Manuel
dc.date.accessioned2017-07-06T15:05:59Z
dc.date.available2017-07-06T15:05:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/19216
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Arquitectura e Rehabilitación. 501V01es_ES
dc.description.abstract[Resumen]El sector de la construcción se ha caracterizado históricamente por sus grandes consumos energéticos y altas emisiones de CO2. Por este motivo, en las últimas décadas se ha producido un cambio en el método constructivo y se han tenido en cuenta, aspectos de eficiencia y sostenibilidad para minimizar los impactos energéticos y ambientales de las edificaciones. En este contexto, aparece el concepto de “edificio de consumo casi nulo” (nZEB) como nuevo estándar edificatorio para solucionar dichos problemas. Sin embargo, tan sólo con las nuevas construcciones no se podrán cambiar las tendencias actuales y por tanto, la rehabilitación energética es una solución imprescindible para alcanzar los objetivos de la directiva 2010/31/UE. Debido al carácter público y educativo de los colegios, estas edificaciones son una herramienta divulgativa capaz de demostrar que la rehabilitación energética puede transformar las construcciones existentes en edificios nZEB. Lo novedoso de la tesis radica en establecer una serie de estrategias de rehabilitación que demuestren que dichas intervenciones son viables desde un punto de vista global que tenga en cuenta criterios: energéticos, ambientales, económicos y de confort. Es importante señalar, que se trata de una investigación singular, porque no existen estudios sobre cómo intervenir en edificios escolares.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] O sector da construción caracterizouse historicamente polos seus grandes consumos enerxéticos e altas emisións de CO2. Por iso, nas últimas décadas estase a producir un cambio no “modelo construtivo” e tense en conta aspectos de eficiencia e sostibilidade para minorar os impactos enerxéticos e ambientais das edificacións. Neste contexto, xorde o concepto de “edificio de consumo case nulo” (nZEB) como novo estándar construtivo para solventar ditos problemas. Sen embargo, tan só coas novas edificacións non se poderá cambiar as tendencias actuais e polo tanto, a rehabilitación enerxética é una solución imprescindible para acadar os obxectivos da directiva 2010/31/UE. Así mesmo, debido o carácter público e educativo dos colexios, estas edificacións son unha ferramenta divulgativa capaz de probar ca rehabilitación enerxética pode transformar as construcións existentes en edificios nZEB. A novidade da tese radica en establecer unha serie de “estratexias de rehabilitación” que demostran que ditas intervencións son viables dende un punto de vista global tendo en conta criterios: enerxéticos, ambientais, económicos e de confort. É importante sinalar, que se trata dunha investigación singular, xa que non existen estudos de como actuar nos edificios escolares.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The construction sector has historically been characterized by its large energy consumption and high CO2 emissions. For this reason, in the last decades there has been a change in the “construction method” and have taken into account aspects of efficiency and sustainability to minimize the energy and environmental impacts of buildings. In this context, the concept of “nearly Zero Energy Building” (nZEB) is created as a new “building standard” to resolve these problems. However, only with the new buildings can not change the current trends and therefore, energetic rehabilitation is an essential solution to achieve the objectives of directive 2010/31/UE. The public and educational character of the schools is a tool that can demonstrate that the energetic rehabilitation can transform the existing constructions in buildings nZEB. The novelty of the thesis is that it indicates a series of “rehabilitation strategies” that demonstrate that such interventions are feasible from a global point of view that takes into account criteria: energy, environmental, economic and hygrothermal comfort. It is important to note that it is a unique research because there are no studies on how to rehabilitate school buildings.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectAhorro de energía-Climatización-Galiciaes_ES
dc.subjectConstrucciones escolares-Ahorro de energía-Galiciaes_ES
dc.subjectArquitectura y ahorro de energíaes_ES
dc.subjectRehabilitación energéticaes_ES
dc.subjectEficienciaes_ES
dc.subjectSostenibilidades_ES
dc.titleLa rehabilitación energética en la arquitectura escolar: hacia el edificio rehabilitado nZEBes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem