• A lingua na construción dun teatro nacional galego 

      Tato-Fontaíña, Laura (Universidade da Coruña, 2014)
      [Resumo] Estudo da importancia que tivo a lingua na configuración do teatro galego. Remóntase ao século XIX para mostrar que a pouca importancia que deron os Precursores ao teatro tivo como causa que non se considerase en ...
    • Mulleres e teatro 

      Tato-Fontaíña, Laura (Consello da Cultura Galega, 2011-04-27)
      [Resumo] Este traballo analiza o papel das mulleres na historia do teatro galego até 1936. Ábrese coa descoñecida “Tía Falcona” que protagonizou a peza representada en Allariz (Ourense) á que foi convidado o Tío Marcos da ...
    • O Grupo Ourensán e o teatro 

      Tato-Fontaíña, Laura (Através Editora, 2012)
      [Resumo] Análise das causas polas que Ramón Otero Pedrayo, Vicente Risco e, en xeral, os integrantes da Irmandade da Fala e do Grupo Nós de Ourense renunciaron á renovación e actualización do teatro na década de 1920.
    • O Teatro Circo na configuración do teatro independente galego : (1967-1978) 

      Lourenço-Módia, Cilha (2012)
      [Resumo] A presente tese ten como obxectivo realizar unha análise pormenorizada das actividades dramáticas e culturais do TEATRO CIRCO da Coruña, o primeiro colectivo galego plenamente identificado co Teatro Independente ...
    • Os vellos non deben de namorarse, de Castelao: xestación e recepción 

      Tato-Fontaíña, Laura (Universidad Complutense, 2019)
      [Resumo] Este artigo estuda o longo proceso de xestación de Os vellos non deben de namorarse, de Castelao e a súa recepción. Apoiándose en todo tipo de documentos (correspondencia, notas de prensa, artigos de xornal, ...
    • Ricardo Carvalho Calero e o teatro 

      Tato-Fontaíña, Laura (Real Academia Galega, 2020)
      [Resumo] Neste artigo, a autora fai un percurso polas actividades dramáticas de Ricardo Carvalho Calero. Comeza coa súa primeira obra, escrita en 1934, dentro do programa de modernización e actualización do ...