Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol
  • Traballos académicos (EPEF)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol
  • Traballos académicos (EPEF)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fast Ferry Catamarán 950 Pax y 250 coches

Thumbnail
Ver/abrir
FernandezBaldomir_Carlos_TFG_2016_01de10.pdf (2.039Mb)
FernandezBaldomir_Carlos_TFG_2016_02de10.pdf (1.589Mb)
FernandezBaldomir_Carlos_TFG_2016_03de10.pdf (1.773Mb)
FernandezBaldomir_Carlos_TFG_2016_04de10.pdf (2.241Mb)
FernandezBaldomir_Carlos_TFG_2016_05de10.pdf (9.979Mb)
FernandezBaldomir_Carlos_TFG_2016_06de10.pdf (2.502Mb)
FernandezBaldomir_Carlos_TFG_2016_07de10.pdf (1.958Mb)
FernandezBaldomir_Carlos_TFG_2016_08de10.pdf (3.535Mb)
FernandezBaldomir_Carlos_TFG_2016_09de10.pdf (968.1Kb)
FernandezBaldomir_Carlos_TFG_2016_10de10.pdf (2.236Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/17739
Coleccións
  • Traballos académicos (EPEF) [444]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Fast Ferry Catamarán 950 Pax y 250 coches
Autor(es)
Fernández Baldomir, Carlos
Director(es)
Míguez González, Marcos
Data
2016
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Politécnica Superior
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.EPS). Arquitectura naval. Curso 2015/2016
Resumo
Resumen: Se trata de un Ferry (Ro-pax) de alta velocidad con casco del tipo catamarán y capacidad para 950 pasajeros y 250 coches. La zona habilitada para el pasaje estará compuesta de butacas con capacidad para 950 personas, pasillos y lugares de ocio (cafetería, tiendas, etc.). La tripulación estará compuesta por 30 personas. La zona del garaje y cubierta de coches será capaz de acoger 250 turismos de dimensiones estándar en una cubierta principal con una cubierta intermedia (cardeck) y no tendrá capacidad para camiones, a petición del armador. Cuenta con dos rampas propias a popa para el embarque de los vehículos. Su velocidad de servicio es de 38 nudos y está propulsado por cuatro waterjets que obtienen su energía de cuatro motores duales Diésel-LNG para permitir una navegación por zonas de bajas emisiones, en caso de ser necesario. El buque será diseñado para dar servicio a la ruta Santa Cruz de Tenerife-Gran Canaria y rutas similares con una autonomía que permita, como mínimo, hacer el trayecto (de 60 millas de distancia) 4 veces al día durante 5 días sin necesidad de repostar, es decir, debe de tener autonomía para al menos 1200 millas.
Palabras chave
Barcos de alta velocidad
Catamaranes
Buques de pasajeros
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións