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dc.contributor.advisorVázquez Otero, Alba María
dc.contributor.authorGarcía García, Estefanía
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2016-05-24T09:55:25Z
dc.date.available2016-05-24T09:55:25Z
dc.date.issued2015-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/16782
dc.description.abstract[Resumo] Nos últimos anos estase a promover a integración social e escolar dos nenos con Trastorno do Espectro Autista (TEA). O éxito da educación inclusiva destes estudantes vai depender en gran medida da provisión dos recursos humanos de apoio específicos e da súa formación. Recoñecer os dereitos que lle son propios a toda a cidadanía, así como a sensibilización da sociedade no respecto dos mesmos, son cuestións que comezan na propia comunidade. Por esta razón, é importante, proporcionar a resposta pedagóxica máis idónea a través da dotación dos recursos pertinentes, para poder executar os principios de calidade e equidade. Por este motivo, e debido a que o sistema educativo actual procura favorecer a educación inclusiva das persoas con necesidades educativas especiais, dende a Terapia Ocupacional proponse o seguinte proxecto de investigación. O obxectivo deste estudo, é indagar, dende unha metodoloxía cualitativa e a través dunha investigación - acción participativa, cales son as experiencias e vivencias subxectivas en relación ao desempeño ocupacional no ámbito educativo ordinario dos nenos con TEA que están en seguimento na Unidade de Saúde Mental Infantil do Hospital Teresa Herrera de A Coruña. Pártese do suposto de que estes nenos poden presentar un baixo rendemento no ámbito educativo debido a alteracións no seu desempeño ocupacional. Así, faise imprescindible unha abordaxe interdisciplinar e unha atención específica e personalizada. A exploración do desempeño favorecerá liñas de investigación futuras, centradas na implantación de estratexias de intervención, que terán como foco principal a ocupación, orixe do desenvolvemento durante a infanciaes_ES
dc.description.abstract[Resumen] En los últimos años se está promoviendo la integración social y escolar de los niños con Trastornos del Espectro Autista (TEA). El éxito de la educación inclusiva de estos estudiantes va a depender en gran medida de la provisión de los recursos humanos de apoyo específicos y de su formación. Reconocer los derechos que le son propios a toda la ciudadanía, así como la sensibilización de la sociedad en el respeto de los mismos; son cuestiones que comienzan en la propia comunidad. Por esta razón, es importante, proporcionar la respuesta pedagógica más idónea a través de la dotación de los recursos pertinentes, para poder ejecutar los principios de calidad y equidad. Por este motivo, y debido a que el sistema educativo actual procura favorecer la educación inclusiva de las personas con necesidades educativas especiales, desde la Terapia Ocupacional se propone el siguiente proyecto de investigación. El objetivo de este estudio, se centra en indagar desde una metodología cualitativa y a través de una investigación - acción participativa; cuáles son las experiencias y vivencias subjetivas en relación al desempeño ocupacional en el ámbito educativo ordinario de los niños con TEA que están en seguimiento en la Unidad de Salud Mental Infantil del Hospital Teresa Herrera de A Coruña. Se parte del supuesto de que estos niños pueden presentar un bajo rendimiento en el ámbito educativo debido a alteraciones en su desempeño ocupacional. Así, se hace imprescindible un abordaje interdisciplinar y una atención específica y personalizada. La exploración del desempeño ocupacional favorecerá líneas de investigación futuras, centradas en la implantación de estrategias de intervención, que tendrán como foco principal la ocupación, origen del desarrollo durante la infancia.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The social and school integration is being lately promoted for those children suffering Autism Spectrum Disorders (ASD). The succeed of the inclusive education of those students with ASD will mainly depend on the supply of human resources of specific support as well as on their training. Recognising the same rights for all citizens, as well as the increase sensitivity of the society with respect to the same are issues that must begin in the own community. For this reason, it is important to find the most suitable educational response by supplying the appropriate resources. This way, we will be able to implement quality and equity principles. Therefore, and due to the current educational system is trying to promote inclusive education for those people with special educational needs, from the Occupational Therapy we suggest the following research project. The aim of the study will focus on investigating from a qualitative methodology and through a participatory action research which are the experiences and subjective experiences in relation with the occupational performance in the ordinary academic world for those children suffering ASD. These children are being monitored in the Mental Health Unit of the Teresa Herrera Hospital in A Coruña. They may present a low academic capacity due to possible variations in their occupational performance. So, it is essential to develop an interdisciplinary approach and a personalized and specific attention. This development will favour future investigations focused on the establishment of intervention strategies. They will be mainly focused on the occupation, origins of the development from childhood.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectTrastorno do espectro autistaes_ES
dc.subjectDesempeño ocupacionales_ES
dc.subjectTerapia ocupacionales_ES
dc.subjectMetodoloxía cualitativaes_ES
dc.subjectTrastorno del espectro autistaes_ES
dc.subjectMetodología cualitativaes_ES
dc.subjectAutism spectrum disorderses_ES
dc.subjectOccupational performancees_ES
dc.subjectOccupational therapyes_ES
dc.subjectQualitative methodologyes_ES
dc.titleExploración do desempeño ocupacional dos nenos con Trastorno do Espectro Autista (TEA) no contexto escolar ordinarioes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2014/2015.


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