Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorPérez Sánchez, Yolanda
dc.contributor.authorAlonso Martínez, Victor
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Arquitecturaes_ES
dc.date.accessioned2016-03-08T18:37:09Z
dc.date.available2016-03-08T18:37:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/16266
dc.description.abstract[Resumen] Si un lugar puede definirse como lugar de identidad, relacional e histórico, un espacio que no puede definirse ni como espacio de identidad ni como relacional ni como histórico, definirá un no lugar”. Así es como el antropólogo Marc Augé define un “no-lugar”, término acuñado para referirse a los espacios propios de la “sobremodernidad” como aeropuertos, centros comerciales, grandes cadenas hoteleras, medios de transporte, estaciones de servicio, clubes de vacaciones,… El cine, como elemento de expresión artística, ha reflejado diferentes espacios y ambientes a lo largo de su historia, ya sea recreando a través de la escenografía o la infografía lugares ya desaparecidos, o bien utilizando ambientes reales. Este trabajo se centra en la representación del “no-lugar”, identificando sus antecedentes en películas anteriores a la postmodernidad; su aparición, como Augé los caracteriza, en películas producidas en las últimas décadas; y, por último, su aparición de forma distorsionada, de acuerdo con visiones apocalípticas como la de R. Koolhaas en “Espacio Basura" en el género de la ciencia-ficción.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Se un lugar se pode definir como lugar de identidade, relacional e histórico, un espazo que non se pode definir como espazo de identidade nin como relacional nin como histórico, definirá un “no-lugar”. Así é como o antropólogo Marc Augé define un “no-lugar”, termo acuñado para referirse aos espazos propios da “sobremodernidade” coma aeroportos, centros comerciais, grandes cadenas hoteleiras, medios de transporte, estacións de servizo, clubs de vacacións... O cine, como elemento de expresión artística, reflectiu diferentes espazos e ambientes ao longo da súa historia, xa sexa recreando a través da escenografía ou infografía lugares xa desaparecidos, ou ben utilizando ambientes reais. Este traballo céntrase na representación do “no-lugar”, identificando os seus antecedentes en películas anteriores á posmodernidade; a súa aparición, como Augé caracterízaos, en películas producidas nas últimas décadas; e, para rematar, a súa aparición de forma distorsionada, de acordo con visións apocalípticas coma a de R. Koolhaas en “Espacio Lixo”, no xénero da ciencia-ficción. de la ciencia-ficción.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] If a place can be defined as relational, historical and concerned with identity, then a space which cannot be defined as relational, or historical, or concerned with identity will be a non-place” This is how the anthropologist Marc Augé defines a “non-place”, term coined to refer to spaces that belong to “supermodernity”, such as airports, shopping centers, chained-brand hotels, means of transportation, service stations, vacation resorts,… Cinema, as an element of artistic expression, has pictured different spaces and ambiences throughout its history, either by recreating the scenery or the infographics of places that have disappeared, or by using real ambiences. This work focuses on the representation of the “nonplace”, identifying its antecedents in movies before postmodernity; its emergence, as Augé points out, in movies produced in the past last decades; and finally its appearance in a distorted manner according to apocalyptic visions, such as Koolhass’ “Junkspace”, within the genre of science fiction.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectCine y arquitecturaes_ES
dc.subjectNo-lugares_ES
dc.subjectMarc Augées_ES
dc.subjectEspacio basuraes_ES
dc.subjectRem Koolhaases_ES
dc.subjectEspacio lixoes_ES
dc.subjectCinema and architecturees_ES
dc.subjectNon-placeses_ES
dc.titleSobre la representación del "No-lugar" en el cinees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2015/2016


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem