Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorMorales López, Esperanza
dc.contributor.authorBoubeta Resille, Marta
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Filoloxíaes_ES
dc.date.accessioned2015-12-14T08:48:36Z
dc.date.available2015-12-14T08:48:36Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/15739
dc.description.abstract[Resumo]Son cada vez máis os colectivos que denuncian o seu silenciamento nos medios de comunicación tradicionais. Neste contexto de crise económica e social que é, en realidade, unha crise sistémica e de valores, os movementos sociais recoñecen a necesidade dun altofalante propio. Estes grupos, tradicionalmente á esquerda, teñen oco nalgunha prensa escrita minoritaria e de ideoloxía afín, mais non na televisión nin en grandes medios. É aproveitando a internet onde poden crear e difundir os seus propios espazos. Porén, non loitan contra unha etiqueta política, nin a agochan. Aínda que un dos aspectos que sempre denunciaron dos mass media é a alta carga ideolóxica e interesada dos seus textos e contidos, nestes espazos non procuran un xornalismo obxectivo e imparcial, senón que buscan un lugar de encontro, altamente ideoloxizado e enfrontado a eses outros preexistentes, que lles permita enviar a súa mensaxe ao exterior. Moitos dos colaboradores con estes espazos son xornalistas, sociólogos ou historiadores. Son plenamente conscientes da importancia que ten a visibilización de realidades alternativas e, á súa vez, do grande poder da palabra, algo que xa avanzaran os representantes da Análise Crítica do Discurso. Como veremos, aínda que inconscientemente nalgúns casos, si teñen interiorizado un tipo de discurso que, dende outros puntos de vista, tamén pode ser criticado. Como non existe un marco teórico único dende o que abordar este discurso (é relativo a moitos temas: crise, política, economía, social, medioambiental, feminismo, dialéctica...), faremos unha revisión dos puntos chave dun debate en Galiza Ano Cero para que os lectores poidan extraer tamén as súas propias conclusións. Amosaremos, polo tanto, un discurso que se enfronta completamente ao capitalista imperante e que quere reivindicarse como o único reales_ES
dc.description.abstract[Resumen]Son cada vez más los colectivos que denuncian el silenciamiento en los medios de comunicación tradicionales. En este contexto de crisis económica y social que es, en realidad, una crisis sistémica y de valores, los movimientos sociales reconocen la necesidad de un altavoz propio. Estos grupos, tradicionalmente a la izquierda, tienen hueco en alguna prensa escrita minoritaria y de ideología afín, pero no en la televisión ni en los grandes medios. Es aprovechando internet donde pueden crear y difundir sus propios espacios. Sin embargo, no luchan contra una etiqueta política ni la esconden. Aunque uno de los aspectos que siempre denunciaron de los mass media es la alta carga ideológica e interesada de sus textos y contenidos, en estos espacios no persiguen un periodismo objetivo e imparcial, sino que buscan un lugar de encuentro cercano, altamente ideologizado y enfrentado a esos otros preexistentes, que les permita enviar su mensaje al exterior. Muchos de los colaboradores con estos espacios son periodistas, sociólogos o historiadores. Son plenamente conscientes de la importancia que tiene la visibilización de realidades alternativas y, a su vez, del gran poder de la palabra, algo que ya avanzaran los representantes del Análisis Crítico del Discurso. Como veremos, aunque inconscientemente en algunos casos, sí tienen interiorizado un tipo de discurso que, desde otros puntos de vista, también puede ser criticado. Como no existe un marco teórico único desde el que abordar este discurso (es relativo a muchos temas: crisis, política, economía, social, medioambiental, feminismo, dialéctica...), haremos una revisión de los puntos clave de un debate en Galiza Ano Cero para que los lectores puedan extraer también sus propias conclusiones. Mostraremos, por lo tanto, un discurso que se enfrenta completamente al capitalista imperante y que quiere reivindicarse como el único reales_ES
dc.description.abstract[Abstract]Increasingly, social groups denounce silencing in traditional media. In this context of economic and social crisis that is actually a systemic and a loss of values crisis, social movements recognize the need for an own speaker. These groups, traditionally on the left, are hollow in some like-minded minority press but not on TV or in the mainstream media. Is leveraging internet where they can create and disseminate their own spaces. However, they do not fight or hide a political label. Although one of the things they always complained of the mass media is the high ideological and interested texts and content in these spaces, they do not pursue an objective and unbiased journalism. They seek for a close place for encounter, highly ideological and facing those other preexisting, allowing them to send their message to the outside. Many of the contributors to these spaces are journalists, sociologists and historians. They are fully aware of the importance of the visibility of alternative realities and, in turn, the great power of the word, something that the representatives of Critical Discourse Analysis advanced before. As we shall see, however unconsciously in some cases, they have internalized a kind of speech than can also be criticized from others points of view. Since there is no single theoretical framework from which to address this speech (it is about many topics: crisis, political, economic, social, environmental, feminist, dialectic ...), we will review the key points of a discussion program in Galiza Ano Cero for that readers can also draw their own conclusions. We are showing, therefore, a discourse that fully confronts the prevailing capitalist one and wants to assert itself as the only one for real.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectMedios de comunicación-Aspecto políticoes_ES
dc.subjectIdeologíaes_ES
dc.subjectAnálisis del discursoes_ES
dc.subjectDiscurso políticoes_ES
dc.titleO discurso social nos novos medios de comunicación comunitarios: o caso "Galiza ano cero"es_ES
dc.title.alternativeEl discurso social en los nuevos medios de comunicación comunitarios: el caso "Galiza ano cero"es_ES
dc.title.alternativeSocial discourse in the new community media: case study of "Galiza ano cero"es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.FIL). Lingüística aplicada. Curso 2014/2015


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem