Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorRodicio García, María Luisa
dc.contributor.authorPrieto Vigo, Nuria
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Filosofía e Métodos de Investigación en Educaciónes_ES
dc.date.accessioned2015-12-10T15:07:32Z
dc.date.available2015-12-10T15:07:32Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/15732
dc.description.abstract[Resumen] El Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) ha supuesto una enorme revolución en la Universidad, un cambio tan drástico que ha hecho tambalear sus cimientos y, por supuesto, ha revivido la tutoría, retomándola como una función básica del profesorado a la que no debemos renunciar si queremos ofrecer una enseñanza de calidad. Muchos estudios se han centrado en estos cambios, pero pocos han optado por la tutoría, a pesar se de ser uno de los elementos claves del cambio y, los que lo han hecho, han recogido sólo la opinión del estudiante. Sin embargo la tutoría es cosa de dos, y en un caso como este, es de suma importancia el papel del tutor como principal agente del cambio. Así surge la necesidad de realizar un estudio donde se analicen, mediante cuestionarios y entrevistas, sus necesidades, miedos y opiniones, aspectos olvidados en la construcción de la nueva Universidade da Coruña. Los resultados recogen, sobre todo, una enorme falta de reconocimiento y apoyo que conlleva un creciente burn out del profesorado, pero también una alta motivación en su trabajo con el alumno, aunque la falta de asistencia siga siendo el principal problema de la tutoría universitaria.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] O Espazo Europeo de Educación Superior (EEES) supón unha enorme revolución na Universidade, un cambio tan drástico que fai tambalear os seus cementos, e por suposto, revive á titoría, retomándoa como una función básica do profesorado á que non debemos renunciar se queremos ofrecer unha ensinanza de calidade. Moitos estudos centráronse neste cambios, pero poucos optaron pola titoría, a pesares de ser un dos elementos claves do cambio e, os poucos que os fixeron, recolleron soamente a opinión do estudante. Sen embargo, a titoría é cousa de dous, e nun caso como este, é de suma importancia o papel do titor como principal axente do cambio. Así xurde a necesidade de realizar un estudo onde se analicen, mediante cuestionario e enquisas, as súas necesidades, medos e opinións, aspectos esquecidos na construción da nova Universidade da Coruña. Os resultados recollen, sobre todo, unha enorme falta de recoñecemento e apoio que leva un crecente burn out do profesorado, pero tamén unha forte motivación no seu traballo co alumno, aínda que a falta de asistencia siga sendo o principal problema da titoría universitaria.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] O Espazo Europeo de Educación Superior (EEES) supón unha enorme revolución na Universidade, un cambio tan drástico que fai tambalear os seus cementos, e por suposto, revive á titoría, retomándoa como una función básica do profesorado á que non debemos renunciar se queremos ofrecer unha ensinanza de calidade. Moitos estudos centráronse neste cambios, pero poucos optaron pola titoría, a pesares de ser un dos elementos claves do cambio e, os poucos que os fixeron, recolleron soamente a opinión do estudante. Sen embargo, a titoría é cousa de dous, e nun caso como este, é de suma importancia o papel do titor como principal axente do cambio. Así xurde a necesidade de realizar un estudo onde se analicen, mediante cuestionario e enquisas, as súas necesidades, medos e opinións, aspectos esquecidos na construción da nova Universidade da Coruña. Os resultados recollen, sobre todo, unha enorme falta de recoñecemento e apoio que leva un crecente burn out do profesorado, pero tamén unha forte motivación no seu traballo co alumno, aínda que a falta de asistencia siga sendo o principal problema da titoría universitaria.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectTutores y tutoría (Educación)es_ES
dc.subjectProfesores (Enseñanza superior)-Evaluación-Países de la Unión europea.es_ES
dc.subjectEvaluación en educaciónes_ES
dc.subjectEnseñanza universitaria-Países de la Unión europeaes_ES
dc.titleLa tutoría en el espacio europeo de educación superior: visión del profesoradoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem