Percepción del imaginario turistico de los cruceristas que visitan la ciudad de A Coruña
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/15551Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Percepción del imaginario turistico de los cruceristas que visitan la ciudad de A CoruñaAutor(es)
Data
2015-11-17Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescrición
Traballo fin de mestrado (UDC.SOC). Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos.Resumo
[Resumen] Actualmente, con el turismo como uno de los sectores clave en la economía de muchos países, existe una fuerte competencia entre los diferentes destinos por la captación de visitantes. En particular, el
turismo de cruceros es un mercado en pleno auge y muchas ciudades han apostado por este tipo de turismo. En este contexto, la construcción de una imagen de destino turístico se ha convertido en un factor clave para el posicionamiento de las ciudades como destinos. No obstante, en muchas ocasiones la imagen que se proyecta de las ciudades no siempre coincide con la imagen percibida por los turistas.
En este proyecto de investigación se pretende estudiar la percepción de la imagen turística de los cruceristas que visitan la ciudad de A Coruña, con el objetivo general de contrastar si la imagen proyectada de la ciudad se corresponde con la percibida por los turistas de cruceros. Asimismo, se
proponen una serie de objetivos específicos como son el averiguar cuáles son los puntos fuertes y débiles de la ciudad en cuestión de imagen turística, identificar aquellos recursos turísticos que están fuera de los puntos de promoción turística habitual de la ciudad -pero a los que los cruceristas otorgan gran valor tras la visita- y conocer el gasto que realiza este colectivo durante su escala en la ciudad. [Resumo] Actualmente, co turismo como un dos sectores clave da economía de moitos países, existe unha forte competencia entre os diferentes destinos pola captación de visitantes. En particular, o turismo de
cruceiros é un sector en pleno auxe e moitas cidades apostaron por este tipo de turismo. Neste contexto, a construción dunha imaxe de destino turístico converteuse nun factor clave para o posicionamento das cidades como destinos. Non obstante, en moitas ocasións a imaxe que se proxecta das cidades non
sempre coincide coa imaxe percibida polos turistas.
Neste proxecto de investigación preténdese estudar a percepción da imaxe turística dos cruceiristas que visitan a cidade da Coruña, co obxectivo xeral de contrastar se a imaxe proxectada da cidade correspóndese coa percibida polos turistas de cruceiros. Así mesmo, propóñense unha serie de obxectivos específicos como son procurar cales son os puntos fortes e débiles da cidade en cuestión de imaxe turística, identificar aqueles recursos turísticos que están fóra dos puntos de promoción turística
habitual da cidade -pero aos que os cruceiristas outorgan gran valor trala visita- e coñecer o gasto que realiza este colectivo durante a súa escala na cidade. [Abstract] Nowadays, with tourism as one of the key sectors in the economy of many countries, there is a strong competition among the different destinations in attracting visitors. In particular, cruise tourism is a market in full swing and many cities are standing up for this type of tourism. In this context, the construction of a tourist destination image has turned into a key factor for the positioning of cities as tourist destinations.
However, many times the projected image of the cities not always coincide with tourists’ perceived image.
The purpose of this research is studying the tourist image perception of cruise passengers who visit the city of A Coruña, being the main objective to verify if the city’s projected image coincide with cruise
passengers’ perceived image. Also some specific objectives are posed, as finding which are the city’s strengths and weaknesses in the matter of tourist image, indentifying those tourist resources that are out of the city’s usual promoted points but which cruise passengers quite appreciate after their visit and knowing this group’s expense during their stop off in the city.
Palabras chave
Imagen de destino
Imagen proyectada
Turismo de cruceros
Coruña
Imagen percibida
Imaxe de destino
Imaxe proxectada
Turismo de cruceiros
Imaxe percibida
Destination image
Projected image
Cruise tourism
Coruna
Perceived image
Imagen proyectada
Turismo de cruceros
Coruña
Imagen percibida
Imaxe de destino
Imaxe proxectada
Turismo de cruceiros
Imaxe percibida
Destination image
Projected image
Cruise tourism
Coruna
Perceived image
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido