Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorAndrade Suárez, María
dc.contributor.advisorCaamaño Franco, Iria
dc.contributor.advisorBlanquicett Lozano, Osvaldo Alcides
dc.contributor.authorMuñoz Forero, Johanna
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Socioloxíaes_ES
dc.date.accessioned2014-12-12T19:16:02Z
dc.date.available2014-12-12T19:16:02Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/13877
dc.description.abstract[Resumen] Alemania, el segundo país que más visita a Colombia de la Unión Europea y el país con mayor número de viajeros del mundo, hace el punto de referencia de esta investigación; su posición llama la atención a los promotores de turismo que buscan posicionar y diferenciar los destinos en la mente del público. Colombia como algunos otros países, sigue siendo conocida por la opinión pública mundial bajo una connotación negativa, aun así el país se ha aprovechado que la imagen se encuentra en el mapa de la opinión mundial y por medio de personajes famosos tales como Gabriel García Márquez, Shakira, Juan Valdez, Radamel Falcao, entre otros, y a partir campañas de información deliberadas, planificadas y sostenidas en el tiempo, ha intentado corregir la imagen negativa procurando mejorar la percepción del país. Por lo tanto la presente investigación busco diagnosticar la verdadera percepción de los alemanes, respecto a la imagen de Colombia como destino turístico, la cual teóricamente está compuesta según Lawson, Baud-Bovy, Crompton, Kotler entre otros, de todas las impresiones, ideas, creencias, prejuicios y emociones que los individuos tienen de un lugar; es decir que la imagen percibida tiene tanto componentes cognitivos como afectivos, los cuales confrontamos y corroboramos con una encuesta aplicada a 150 alemanes, quienes confirmaron que las fuentes de información orgánica y los factores de estímulo no supera la imagen negativa cognitivo - afectiva que tienen respecto a Colombia como destino turístico al igual que los factores personales son el factor determinante de su opinión respecto a Colombia como destino turístico.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Alemania é o segundo país que máis visita Colombia da Unión Europea e o país cun maior número de viaxeiros de todo o mundo o que o fai punto de referencia desta investigación; a súa posición chama a atención aos promotores de turismo que perseguen posicionarse e diferenciarse dos destinos na mente do público. Colombia coma algúns outros países segue sendo coñecida pola opinión pública mundial baixo unha connotación negativa mais aínda así o país aproveitouse que a imaxe atópase no mapa da opinión mundial e por medio de persoaxes famosos tales como Gabriel García Márquez, Shakira, Juan Valdez, Radamel Falcao, entre outros, e a partir de campañas de información deliberadas, planificadas e sostidas no tempo, intentaron correxir a imaxe negativa procurando unha mellora na percepción do país.Polo tanto, na presente investigación búscase diagnosticar a verdadeira percepción dos alemáns, respecto ca imaxe de Colombia coma destino turístico, a cal teóricamente está composta según Lawson, Baud-Bovy, Crompton, Kotler, entre outros, de tódalas impresións, ideas, crenzas, perxuizos e emocións que os individuos teñen dun lugar, é decir, que a imaxe percibida ten tanto componentes cognitivos como afectivos, os cales confrontamos e corroboramos cunha pesquisa aplicada a 150 alemáns, quenes confirmaron que as fontes de información orgánica e os factores de estímulo non superan a imaxe negativa-cognitivo-afectiva que teñen respecto a Colombia como destino turístico ao igual que os factores persoais son o factor determinante na súa opinión con respecto a Colombia como destino turístico.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Germany, the second most visiting country of Colombia from the European Union and the country with the most travelers per capita in the world, is the spot of this study; its standing calls the attention of the tourist developers who search to position and make a distinction between the destinations in the public mind. Just like some other countries, Colombia continues to be known under a negative worldwide public connotation, even if the country has taken advantage in the global reputation because of well-known people such as Gabriel Garcia Márquez, Shakira, Juan Valdez, Radamel Falcao among others. Furthermore, there were special informative campaigns, which tried to correct the negative image and improve the view of the country during time. Therefore the present investigation searches to diagnose the real perception of the Germans, regarding the image of Colombia as a tourist destination, which is theoretically compound according to Lawson, Baud-Bovy, Crompton, Kotler among others, of all the impressions, ideas, beliefs, prejudices and emotions which the individuals have of a place; that is to say that the received image has as many cognitive components as emotional ones, which we confronted and corroborated with an applied survey of 150 Germans, which confirmed that the organic sources of information and the encourage factors do not exceed the negative cognitive-affective image, which Colombia has as a tourist destination as well as that the personal factors are the determining factor of the respective opinion of Colombia as a tourist destination.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectImagen percibidaes_ES
dc.subjectImagen cognitivaes_ES
dc.subjectImagen afectivaes_ES
dc.subjectFuentes de información inducidaes_ES
dc.subjectFuentes de información autónomaes_ES
dc.subjectFuentes de información orgánicaes_ES
dc.subjectImaxe percibidaes_ES
dc.subjectImaxe cognitivaes_ES
dc.subjectImaxe afectivaes_ES
dc.subjectFontes de información inducidaes_ES
dc.subjectFontes de información autónomaes_ES
dc.subjectFontes de información orgánicaes_ES
dc.subjectReceived imagees_ES
dc.subjectCognitive imagees_ES
dc.subjectAffective imagees_ES
dc.subjectSources of induced informationes_ES
dc.subjectAutonomous sources of informationes_ES
dc.subjectOrganic sources of informationes_ES
dc.titleLa percepción en Alemania de la imagen de Colombia, como destino turísticoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.SOC). Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos.


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem