Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorIglesias Baniela, Santiago
dc.contributor.authorCid Bacorelle, Damián
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Enerxía e Propulsión Mariñaes_ES
dc.date.accessioned2014-11-04T15:39:26Z
dc.date.available2014-11-04T15:39:26Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/13764
dc.description.abstract[Resumen] La estancia a flote de un buque para la realización de tareas de reparación constituye un escenario diferente del habitual caracterizado por un amparo legislativo difuso. Sin embargo, las importantes consecuencias que podrían derivarse de una rotura de amarras, tanto desde el punto de vista de Prevención de Riesgos Laborales como de deterioro de imagen, obligan a la instalación portuaria a evaluar riesgos y a definir aquellas acciones mitigadoras y de contingencia que propicien su reducción hasta niveles aceptables. La presente Tesis trata de responder a esta necesidad en el Astillero de Navantia Ría de Ferrol teniendo en cuenta sus condiciones particulares, definidas por las características específicas de los buques reparados, las cualidades de sus muelles y su exposición a los agentes naturales que pudieran originar un siniestro de este tipo. Para ello, ha resultado necesario desarrollar estudios históricos que permitieran su definición así como diseñar una herramienta de cálculo de resistencia de las disposiciones de amarre aplicable a cualquier tipo o tamaño de buque. Se considera que la mejora del proceso de recepción de alertas meteorológicas propuesto y los procedimientos que conforman la guía básica de actuación, permitirán afrontar un episodio de tales características con un respaldo apropiado.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A estancia a flote dun buque para a realización de tarefas de reparación constitúe un escenario diferente do habitual caracterizado por un amparo lexislativo difuso. Non obstante, as importantes consecuencias que poderían derivarse dunha rotura de amarras, tanto dende o punto de vista de Prevención de Riscos Laborais coma de deterioración de imaxe, obrigan á instalación portuaria a avaliar riscos e a definir aquelas accións mitigadoras e de continxencia que propicien a súa redución ata niveis aceptables. A presente Tese trata de responder a esta necesidade no Estaleiro de Navantia Ría de Ferrol tendo en conta as súas condicións particulares, definidas polas características específicas dos buques reparados, as calidades dos seus peiraos e a súa exposición aos axentes naturais que puidesen orixinar un sinistro deste tipo. Para iso, resultou necesario desenvolver estudos históricos que permitisen a súa definición así como deseñar unha ferramenta de cálculo de resistencia das disposicións de amarre aplicable a calquera tipo ou tamaño de buque. Considérase que a mellora do proceso de recepción de alertas meteorolóxicas proposto e os procedementos que conforman a guía básica de actuación, permitirán afrontar un episodio de tales características cun respaldo apropiado.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The stay of a vessel moored at a port to carry out repair works is different from the usual scenario, characterized by a dim legislative coverage. However, the important consequences that could result from the breaking of a mooring, both from the safety and image damage point of view, force the port facility to assess the existing risks and to define mitigation and contingency actions which contribute to reduce them to acceptable levels. This thesis attempts to answer this need in “Navantia Ferrol Estuary” shipyard taking into account its specific conditions, defined by the different characteristics of the vessels repaired, the particulars of its berths and their exposure to the natural agents that could result in the event of such an incident. It has therefore been necessary to develop historical studies in order to define them, as well as to design a specific tool to calculate the resistance of mooring arrangements applicable to any type or size of vessel. It is considered that the proposed improvement of the receipt process for weather alerts and the application of the procedures which form the basic action guide, will allow to confront an episode of such characteristics with appropriate support.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectAmarre (Marina)es_ES
dc.subjectBuqueses_ES
dc.subjectMantenimiento y reparaciónes_ES
dc.titleAmarre de buques en reparación : actuación ante alertas meteorológicases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem