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dc.contributor.advisorCanosa Domínguez, Nereida María
dc.contributor.advisorPousada, Thais
dc.contributor.authorMartínez Varela, Raquel
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2014-09-15T10:55:34Z
dc.date.available2014-09-15T10:55:34Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/12512
dc.description.abstract[Resumen] Introducción: El aumento del número de recién nacidos prematuros y los avances en los cuidados que reciben a nivel obstétrico y neonatológico han aumentado su supervivencia. Este hecho puede suponer un incremento del número de niños que presentan secuelas en su desarrollo, e implica la necesidad de que haya profesionales formados específicamente para atender a sus requerimientos en el contexto neonatológico. Objetivos: El objetivo general del presente estudio es explorar la percepción de los profesionales que trabajan en la unidad de neonatología y de los padres de los recién nacidos prematuros, acerca de la intervención y cuidados que reciben los neonatos en dicha unidad. Entre los objetivos específicos se pretende indagar las posibles aportaciones del terapeuta ocupacional como miembro del equipo de intervención con los recién nacidos prematuros. Metodología: Se empleará una metodología cualitativa, enmarcada en un paradigma fenomenológico. La selección de participantes se realizará siguiendo un muestreo teórico intencionado en el que se establecerán tres perfiles de informantes. La principal técnica de recogida de información que se utilizará será la entrevista semiestructurada. La aplicabilidad del proyecto reside en la demostración de la posible inclusión del terapeuta ocupacional como parte del equipo de profesionales que realiza una intervención con los recién nacidos prematuros en las unidades de neonatología de los complejos hospitalarios del SERGAS.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Introdución: O aumento do número de recen nados prematuros e os avances nos coidados que reciben a nivel obstétrico e neonatolóxico aumentaron a súa supervivencia. Este feito pode supoñer un incremento no número de nenos que presentan secuelas no seu desenvolvemento, e implica a necesidade de que haxa profesionais formados especificamente para atender os seus requirimentos no contexto neonatolóxico. Obxectivos: O obxectivo xeral do presente estudo é explorar a percepción dos profesionais que traballan na unidade de neonatoloxía e dos pais dos recen nados prematuros, acerca da intervención e coidados que reciben os recentemente nados na unidade. Entre os obxectivos específicos pretendese indagar as posibles apartacións do terapeuta ocupacional como membro do equipo de intervención cos recen nados prematuros. Metodoloxía: Empelarase unha metodoloxía cualitativa, enmarcada nun paradigma fenomenolóxico. A selección de participantes farase seguindo un móstreo teórico intencionado no que se estableceran tres perfís de informantes. A principal técnica de recollida de información que se empregará será a entrevista semiestructurada. A aplicabilidade do proxecto reside na demostración da posible inclusión do terapeuta ocupacional como parte do equipo de profesionais que realiza a súa intervención cos recen nados prematuros nas unidades de neonatoloxía dos complexos hospitalarios do SERGAS.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Introduction: The increment of premature newborn infant and the advances in obstetrician and neonatology cares have increased their survival. This fact can suppose an increase of infants with developmental squeals, and it involves the need of intervention by professionals with specific skills to attend their requirements in the neonatology environment. Objectives: The main objective of this research is to explore the perception of professionals who works in the neonatal care unit and parents of premature newborn infant, about the intervention and cares that newborn infants receive in the unit. Among the specific objectives, it aims to investigate possible contributions of the occupational therapist as a member of the intervention’s team with premature newborn infant. Methodology: Qualitative methodology will be used, framed in a phenomenological paradigm. The selection of participants will perform following a deliberate theoretical sampling in which three informant profiles will set. The semi-structured interview will be the main data collection technique. The applicability of this project lies in the demonstration of the possible inclusion of the occupational therapist as part of the professional team who perform an intervention with premature newborn infant in the neonatal care unit of SERGAS’s hospitals.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectRecién nacido prematuroes_ES
dc.subjectTerapia ocupacionales_ES
dc.subjectUnidad de neonatologíaes_ES
dc.subjectDesarrolloes_ES
dc.subjectRecén nado prematuroes_ES
dc.subjectUnidade de neonatoloxíaes_ES
dc.subjectDesenvolvementoes_ES
dc.subjectPremature newborn infantes_ES
dc.subjectOccupational therapyes_ES
dc.subjectNeonatal care unites_ES
dc.subjectDevelopmentes_ES
dc.titleAproximación a la intervención en el niño recién nacido: percepción de padres y profesionales de las unidades de neonatologíaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2013/2014


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