Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorMartínez-López, María Josefa
dc.contributor.authorPorteiro Chouciño, Ana María
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Filoloxía Española e Latinaes_ES
dc.date.accessioned2014-07-01T15:45:46Z
dc.date.available2014-07-01T15:45:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/12369
dc.description.abstract[Resumen] El objeto de estudio de esta tesis doctoral se cifra en la recuperación de la obra más representativa del ciclo pastoril de Lope de Vega, La Arcadia, puesto que, si las primeras piezas —Belardo el furioso, El verdadero amante, La pastoral de Jacinto y Los amores de Albanio e Ismenia—, se sitúan a medio camino entre las obras propiamente cortesanas y las de corral, La Arcadia supone un nuevo acercamiento del género a la cortesanía, enriquecida por la influencia de la escenografía italiana y el predominio de una densidad verbal, que la convierte en exponente de un teatro de la palabra. Por eso, nuestro propósito se ha centrado fundamentalmente en la edición crítica y el estudio literario de esta comedia pastoril de Lope de Vega.es_ES
dc.description.abstract[Resumo]O obxecto de estudo desta tese de doutoramento cífrase na recuperación da obra máis representativa do ciclo pastoril de Lope de Vega, La Arcadia, posto que, se as primeiras pezas —Belardo el furioso, El verdadero amante, La pastoral de Jacinto e Los amores de Albanio e Ismenia— se sitúan a medio camiño entre as obras propiamente da corte e as creadas para a súa representación en corrais de comedias, La Arcadia supón un novo achegamento do xénero á cortesanía, enriquecida pola influencia da escenografía italiana e o predominio dunha densidade verbal que a converten en exponente dun teatro da palabra. Por iso, o noso propósito se centrou fundamentalmente na edición crítica e o estudo literario desta comedia pastoril de Lope de Vega.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]The object of this thesis study is coded in the recovery of the most representative work of pastoral cycle of Lope de Vega, La Arcadia, because, if the first pieces —Belardo el furioso, El verdadero amante, La pastoral de Jacinto y Los amores de Albanio e Ismenia— are palatial works, La Arcadia is a new approach of gender to the salon literature, enriched by the influence of the Italian scenery and the predominance of a verbal density, which makes it in exponent of a theatre of the word. Therefore our purpose has primarily focused on the critical edition and literary study of this pastoral comedy of Lope de Vega.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectLope de Vega (1562-1635)es_ES
dc.subjectLa Arcadiaes_ES
dc.titleEstudio y edición de "La Arcadia" (1615) de Lope de Vegaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem