O papel das novas tecnoloxías na aprendizaxe da lectoescritura
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/11853Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
O papel das novas tecnoloxías na aprendizaxe da lectoescrituraTítulo(s) alternativo(s)
El papel de las nuevas tecnologías en el aprendizaje de la lectoescrituraThe paper of the new technologies in the learning of the reading and writing
Autor(es)
Director(es)
Peralbo, ManuelData
2013Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña.Facultade de Ciencias da EducaciónDescrición
Traballo fin de grao (UDC.EDU). Logopedia. Curso 2012/13Resumo
[Resume] O que se pretende realizar neste traballo é elaborar o perfil e o protocolo de aplicación estandarizada para nenos de 3 e 4 anos dunha proba estandarizada como é o LolEva, tanto na linguaxe oral como na linguaxe escrita: avaliación. Realizarase un estudo a nenos e nenas comprendidos nesas idades, para así poder elaboralo protocolo. Pasaránselle diversas subprobas do propio test, e deberase establecer diferentes criterios e cambios en comparación con nenos máis maiores. Neste estudo comezarase definindo o significado da conciencia fonolóxica e presentando as investigacións máis relevantes ao respecto. Logo detallarase o modo no que se produce o seu desenrolo e cómo se relaciona con outros procesos cognitivos. Seguirase con unha presentación das probas dispoñibles para realizar a súa avaliación nestes niveis educativos, será aquí onde se presentarán as características do LolEva. Para rematar, presentaranse os resultados dun estudio realizado con nenos e nenas de 3 e 4 anos, e as conclusións ás que se poden chegar para adaptar o instrumento ao nivel cognitivo e lingüístico dos nenos e nenas desta idade. [Abstract] What is tried to realize in this work is to elaborate a profile and protocol of application standardized for 3 and 4 years old children of a test standardized since it is the LoLEva, both in the oral language and in the written language. A study will be realized to children including in these ages, in order to develop the protocol. It will pass diverse subtests of the own test, and different criteria and changes will have to be established in comparison with more major children. In this study starts by being defined the meaning of the phonological conscience and presenting the most relevant investigations in the matter. Then the way will be detailed in the one that produces his development to himself and how it relates to other cognitive processes. It will follow with a presentation of the available tests to realize his evaluation in these educational levels, will be here where they will present the characteristics of the LolEva. To finish, they will present the results of a study realized with 3 and 4 years old children, and the conclusions to those who can come near to adapt the instrument to the cognitive and linguistic level of this age children
Palabras chave
Conciencia fonolóxica
Aprendizaxe da lectura
Avaliación
Proba LolEva
Phonological awareness
Learning to read
Evaluation
LolEva test
Aprendizaxe da lectura
Avaliación
Proba LolEva
Phonological awareness
Learning to read
Evaluation
LolEva test
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido