Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Traballos académicos (FEDU)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Educación
  • Traballos académicos (FEDU)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Una propuesta didáctica interdisciplinar: educación física y conocimiento del medio en educación primaria

Thumbnail
Ver/abrir
MartinezGrela_Lucia_TFG_2013.pdf (822.7Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/11845
Coleccións
  • Traballos académicos (FEDU) [64]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Una propuesta didáctica interdisciplinar: educación física y conocimiento del medio en educación primaria
Título(s) alternativo(s)
Unha proposta didáctica interdisciplinar: educación física e coñecemento do medio en educación primaria
Interdisciplinary teaching proposal: physical education and science in primary school
Autor(es)
Martínez Grela, Lucía
Director(es)
Fraguela Vale, Raúl
Data
2013
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña.Facultade de Ciencias da Educación
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.EDU). Primaria. Curso 2012/13
Resumo
[Resumen] Este Trabajo de Fin de Grado presenta una propuesta didáctica interdisciplinar entre las materias de Educación Física y Conocimiento del Medio en la etapa de Educación Primaria siguiendo la línea de trabajo del programa “Máis e mellor Educación Física” incluido en el “Plan Proxecta” propuesto por la Xunta de Galicia para el curso 2013-2014 que tiene como finalidad posibilitar una acción transversal, compartida y común de las materias de Conocimiento del Medio y Educación Física que promueva hábitos de vida activa y saludable a través del incremento de actividad física realizada dentro del horario lectivo de la asignatura de Conocimiento del Medio. Se concreta a través de un análisis curricular de los aspectos convergentes entre ambas áreas, de la propuesta de tres tareas; la primera de Conocimiento del Medio, la segunda de Educación Física y una tercera conjunta entre las dos áreas, y de la evaluación de cada una de ellas.
Palabras chave
Educación primaria
Interdisciplinariedad
Educación física
Conocimiento del medio
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións