Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorTorres Santomé, Jurjo
dc.contributor.authorRiádigos Mosquera, Carlos
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Pedagoxía e Didácticaes_ES
dc.date.accessioned2014-02-17T13:30:17Z
dc.date.available2014-02-17T13:30:17Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/11763
dc.description.abstract[Resumo] O obxectivo prioritario desta tese de doutoramento é analizar as conexións existentes entre cuestións macrosociolóxicas tales como a xustiza social e o capitalismo, con outras de natureza microsociolóxica, como as falas dos actores educativos, os materiais curriculares ou os procesos de ensinanza-aprendizaxe. Mediante unha primeira parte adicada á reflexión teórica, tentarase situar o estado actual dos debates e realidades sociais referidas ao plano macro. Posteriormente, serán elaborados tres instrumentos de análise coa finalidade de sintetizar moito do desenvolvido na primeira parte, para a súa aplicación no bloque metodolóxico deste traballo. Nel, levarase a cabo un estudo de caso, coa finalidade de analizar as falas do alumnado dun IES da cidade de A Coruña (Galicia, España), a través de entrevistas individuais e grupos de discusión, así como do estudo icónico e lingüístico dos libros de texto utilizados no centro e outros de máis disciplinas do 2º curso da ESO. Desta forma, os tres bloques diferenciados da investigación converxerán necesariamente para saber máis sobre as interaccións macro e micro.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] El objetivo prioritario de esta tesis de doctorado es analizar las conexiones existentes entre cuestiones macrosociológicas tales como la justicia social y el capitalismo, con otras de naturaleza microsociológica, como los discursos de los actores educativos, los materiales curriculares o los procesos de enseñanza-aprendizaje. Mediante una primera parte dedicada a la reflexión teórica, se intentará situar el estado actual de los debates y realidades sociales referidos al plano macro. Posteriormente, serán elaborados tres instrumentos de análisis con la finalidad de sintetizar mucho de lo desarrollado en la primera parte, para su aplicación en el bloque metodológico de este trabajo. En él, se llevará a cabo un estudio de caso, con la finalidad de analizar los discursos del alumnado de un IES de la ciudad de A Coruña (Galicia, España), a través de entrevistas individuales y grupos de discusión, así como del estudio icónico y lingüístico de los libros de texto utilizados en el centro y otros de más disciplinas del 2º curso de la ESO. De esta forma, los tres bloques diferenciados de la investigación convergerán necesariamente para saber más sobre las interacciones macro y micro.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The primary aim of this doctoral thesis is to analyse the existent connections between macrosocial issues, such as social justice and capitalism, with others of a microsocial nature, such as the discourses of educational actors, curricular materials or teaching-learning processes. In the first part, which is dedicated to theoretical reflection, an attempt is made to situate the current state of the debates and social realities referred to on the macro plane. This is followed by the elaboration of three instruments of analysis aimed at synthesising much of the theoretical work developed in the first part, this enabling its application in the methodological block of this volume. In that block, a case study will be conducted for the purpose of analysing student speech in a high school located in the city of A Coruña (Galicia, Spain), through individual interviews and discussion groups, as well as the iconic and linguistic study of the textbooks used in the various disciplines pertaining to the second year of said high school. In this way, the three differentiated blocks of the investigation will converge necessarily to reveal more about the macro- and micro-level interactions.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectJusticia sociales_ES
dc.subjectGaliciaes_ES
dc.subjectA Coruñaes_ES
dc.titleInstrumentos para a análise da xustiza social nos sistemas educativos : aplicación a materiais curriculares do sistema educativo de Galiciaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem