El impacto social del acoso escolar
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/11751Coleccións
- Socioloxía, Grao en [152]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
El impacto social del acoso escolarAutor(es)
Director(es)
Lamela, CarmenData
2013Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. Curso 2012/2013Resumo
(Resumen)El objetivo de este trabajo es hacer un análisis de la consideración que merece el acoso escolar como fenómeno social, teniendo en cuenta su tratamiento en los medios de comunicación y por las normativas legales, pero centrándonos en las opiniones que suscita entre los padres y responsables de la educación formal en España. La metodología empleada será la de entrevistas semi-estructuradas realizadas a padres, madres y educadores de la zona metropolitana de A Coruña. Para contextualizar y contrastar los discursos recogidos se realizó también una búsqueda bibliográfica sobre el tema, incluyendo textos sobre su tratamiento legal, y se hizo un trabajo de documentación sobre casos de acoso que han tenido especial repercusión mediática. El trabajo se centra en identificar argumentos en torno a cómo se define el acoso y cuáles podrían ser las mejores medidas de prevención y corrección. (Resumo) O obxectivo deste traballo é facer unha análise da consideración que merece o acoso escolar como fenómeno social, tendo en conta o seu tratamento nos medios de comuni-cación e polas normativas legais, pero centrándonos nas opinións que suscita entre os pais e responsables da educación formal en España. A metodoloxía empregada será a de entrevistas semi-estruturadas realizadas a pais, nais e educadores da zona metropolitana da Coruña. Para contextualizar e contrastar os discursos recollidos realizouse tamén unha procura bibliográfica sobre o tema, incluíndo textos sobre o seu tratamento legal, e fíxose traballo de documentación sobre casos de acoso que tiveron repercusión mediáti-ca. O traballo céntrase en identificar argumentos en torno a cómo se define o acoso e cales poderían ser as mellores medidas de prevención e corrección. (Abstract)The aim of this paper is to analyze the consideration that bullying deserves as a social phenomenon, considering its treatment in the media and by legal regulations, but focusing on parents and teachers opinions in Spain. The methodology used is the semi-structured interview conducted with parents and educators in Coruña metropolitan area. To contextualize and contrast the speeches collected, a literature search on the subject was also performed, including texts on legal treatment, and documentation work was done on cases of harassment that have been particularly mediatic. The work focuses on identifying agruments about how to define bullying and what might be the best preventing and corrective measures.
Palabras chave
Acoso escolar
Medios de comunicación
Opinión pública
Centros educativos
Ciberacoso
Bullying
Media
Public opinion
Schools
Ciberbullying
Medios de comunicación
Opinión pública
Centros educativos
Ciberacoso
Bullying
Media
Public opinion
Schools
Ciberbullying
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido