Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorTorres Santomé, Jurjo
dc.contributor.authorTeasley, Cathryn
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Pedagoxía e Didácticaes_ES
dc.date.accessioned2013-10-21T12:42:12Z
dc.date.available2013-10-21T12:42:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/11537
dc.description.abstract[Resumo] A perspectiva antinesgo sobre a formación do profesorado naceu dunha inquedanza por fomentar a xustiza social e intercultural a través da práctica educativa. Trátase dunha proposta pedagógica crítica, que non se pode resumir nunha soa metodoloxía didáctica, nin nun modelo pedagóxico, senón máis ben nunha disposición epistemolóxica e nun compromiso ético ante o cometido e a práctica profesional das e dos ensinantes, inmersos como están nunha realidade educativa e social previa e inxustamente nesgada en determinados sentidos. Diversas investigacións poñen en evidencia que a poboación xitana/Rromaní se sitúa á cabeza dos grupos étnicos históricos da Península Ibérica que teñen sofrido maiores graos de discriminación, polo que servirá como o principal grupo obxecto de estudo. Os once estudos reflectidos nesta tese constitúen, na súa maioría, indagacións etnográficas e teóricas, cuxo objectivo principal consiste en revelar?—coa axuda de ferramentas de análise procedentes da Pedagoxía Crítica, dos Estudos Culturais e da perspectiva postcolonial do mundo?— a variedade de formas que poden adoptar os nesgos, como se propagan na sociedade, e como mellor interrumpir a súa reprodución a través da docencia.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] La perspectiva antisesgo sobre la formación del profesorado nació de una inquietud por fomentar la justicia social e intercultural a través de la práctica educativa. Se trata de una propuesta pedagógica crítica, que no se puede resumir en una sola metodología didáctica, ni en un modelo pedagógico, sino más bien en una disposición epistemológica y en un compromiso ético ante el cometido y la práctica profesional de las y los enseñantes, inmersos como están en una realidad educativa y social previa e injustamente sesgada en determinados sentidos. Diversas investigaciones ponen en evidencia que la población gitana/Rromaní se sitúa a la cabeza de los grupos étnicos históricos de la Península Ibérica que han sufrido mayores grados de discriminación, por lo que servirá como el principal grupo objeto de estudio. Los once estudios reflejados en esta tesis constituyen, en su mayoría, indagaciones etnográficas y teóricas, cuyo objetivo principal consiste en revelar?— con la ayuda de herramientas de análisis procedentes de la Pedagogía Crítica, los Estudios Culturales y la perspectiva postcolonial del mundo?— la variedad de formas que pueden adoptar los sesgos, cómo se propagan en la sociedad, y cómo mejor interrumpir su reproducción a través de la docenciaes_ES
dc.description.abstract[Abstratc] This anti-bias perspective on teacher education arose from a concern about promoting cross-cultural social justice through educational practice. It represents a critical pedagogical proposal that cannot be summarized in one teaching methodology or in one pedagogical model, but in an epistemological disposition and an ethical commitment to the professional demands teachers face in their practice, immersed as they are in a social and educational reality that is previously and unjustly biased in certain ways. Various studies have shown that the Gypsy/Rromaní population is one of the historic ethnic groups of the Iberian Peninsula that has suffered the greatest levels of discrimination, which is why this group will serve as the main object of study. Most of the eleven studies reflected in this dissertation constitute ethnographic and theoretical inquiries whose main objective is to reveal ?— with the help of analytical tools from Critical Pedagogy, Cultural Studies, and postcolonial perspectives on the world ?— the variety of forms that bias can adopt; how it is propagated in society; and how best to interrupt its reproduction through teaching.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectSociología de la educaciónes_ES
dc.titleLa formación "antisesgo" del profesorado : hacia una pedagogía de la justicia sociales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem