Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Listar por autor 
  •   RUC
  • Listar por autor
  •   RUC
  • Listar por autor
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar por autor "Gladysz, Bartlomiej"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orde:

Resultados:

Mostrando ítems 1-2 de 2

  • título
  • data de publicación
  • data de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Adopting sustainability competence-based education in academic disciplines: Insights from 13 higher education institutions 

      Lozano, Rodrigo; Barreiro-Gen, María; Pietikäinen, Janna; Gago-Cortés, Carmen; Favi, Claudio; Jiménez-Munguía, María-Teresa; Monus, Ferenc; Simão, João; Benayas, Javier; Desha, Cheryl; Bostanci, Sevket; Djekic, Ilija; Moneva, Jose M.; Sáenz, Orlando; Awuzie, Bankole; Gladysz, Bartlomiej (John Wiley, 2022)
      [Abstract]: Higher Education Institutions (HEIs) have been incorporating sustainability into education and curricula, where recent research has focussed on sustainability competences, pedagogical approaches, and how to ...
    • Improving sustainability teaching by grouping and interrelating pedagogical approaches and sustainability competences: Evidence from 15 Worldwide Higher Education Institutions 

      Lozano, Rodrigo; Barreiro-Gen, María; D'Amato, Dalia; Gago-Cortés, Carmen; Favi, Claudio; Martins, Ricardo; Monus, Ferenc; Caeiro, Sandra; Benayas, Javier; Bostanci, Sevket; Djekic, Ilija; Moneva, Jose M.; Sáenz, Orlando; Awuzie, Bankole; Gladysz, Bartlomiej (Willey, 2022)
      [Abstract]: There has been increasing research on pedagogical approaches, sustainability competences, and how to connect them in Higher Education Institutions (HEIs). This paper's aim is to provide deeper insights into ...

      Listar

      Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

      A miña conta

      AccederRexistro
      Sherpa
      OpenArchives
      OAIster
      Scholar Google
      UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións